piątek, 20 września 2013

Aztec maxi dress

Cześć! W dzisiejszym poście neonowa sukienka maxi w azteckie wzory, którą zakupiłam w tamtym tygodniu w SH. Po przymierzeniu w domu nie odpowiadała mi nieco jej długość, także zrobiłam lekkie rozcięcie. Pogoda nie rozpieszcza więc mimowolnie dobrałam do niej katanę jeansową, która przełamuje kolorystykę. Kopertówka, którą zbyt rzadko noszę i kilka dodatków. Sukienka jest sama w sobie ozdobą więc nie chciałam zbytnio przesadzić. Zapraszam :)


















Na sobie mam:
baletki H&M
sukienkę New Look (sh)
katanę TK Maxx
naszyjnik efoxcity.net
bransoletkę no name
kopertówkę H&M
fot. Magda Tylutki

76 komentarzy:

  1. Piękna ja bym założyła szpilki bo te skracają Ci optycznie nogi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam i też nie wyglądało to dobrze. Ta sukienka jest "ciężka" do zestawiania z innymi częściami garderoby. Ale wiem o co chodzi, bo sama patrząc na zdjęcia mam podobne wrażenie. Dzięki za opinię! :)

      Usuń
  2. Ale pieknie, cudowna sukienka, a z ta kurteczka wyglda idealnie....I nie slodze, tylko pisze prawde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie niezwykle mi miło i dziękuję! :)

      Usuń
  3. Mam tą samą sukienkę tylko biało-czarną :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, chętnie zobaczę ją w stylizacji! :)

      Usuń
  4. Nie obraź się ale moim zdanie wyglądasz w tym jak stara babka, wgl do ciebie nie pasuje ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się takiej reakcji, bo wiem, że sukienka jest dość oryginalna. Mimo wszystko dobrze się w niej czuję, a grunt to fajnie ją zestawić z czymś. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. ta sukienka + twoja figura + ten naszyjnik to cudowny zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz, ale idealnie byłoby gdyby ta sukienka była nieco krótsza. Odważna stylizacja! I ładne balerinki :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie w tym wyglądasz, zmieniałabym tylko buty, może jakieś na koturnie, albo delikatna szpileczka. Mnie by nie pasowała ta sukienka, bo jestem niska , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem niska! Mam zaledwie 163 cm. Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. piękna sukienka, ma śliczne wzory ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka! trzeba korzystać z ostatnich ciepłych dni, bo wkrótce nie będzie okazji :)

    bLUEoRCHIDcLOTHES

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna sukienka *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale chudzina! No i najmodniejszy aktualnie wzór- oczywiście mi się podoba! Jednak wolę wariant bez kurtki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wariant bez kurtki będzie musiał zaczekać aż do lata przyszłego roku :( Dziękuję! :)

      Usuń
  12. Idealny zestaw, nie wkładaj do iej szpilek, bo sukienka straci swój luzacki styl :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz fantastyczną figurę :-) Bardzo Ci do twarzy w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja ! ;)
    Do twarzy Ci w takich kolorach . Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, super stylizacja ;) a kopertówkę powinnaś częściej nosić bo jest bardzo ładna ;) co powiesz na wzajemną obserwację ?;) ja już zaczęłam ;*

    pozdrawiam cieplutko ;);*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest śliczna :))!
    pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiedz mi Kochana jeszcze co masz za lakier na pazurkach ?:) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest faktycznie niesamowita, zazdroszczę! :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka cudna, szkoda, że nie jest trochę krótsza :)

    http://stylevin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uważam że sukienka jest świetna i oryginalna. Co najwyżej założyłabym inne buty :)
    +obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciężko połączyć ją z innym obuwiem. :( Dziękuję! :)

      Usuń
  21. Świetna sukienka i ta kopertówka zasługuje na częstsze używanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna sukienka i wspaniałą figura! również obserwuję! :)
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świtny bloog, świetnie się czyta. Obserwuję + liczę na rewanż karolina-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna!

    obserwujemy?
    PS. Czy mogłabyś mi pomóc w uzbieraniu 100 kliknięć w banner Sheinside? Wystarczy że klikniesz kilka razy u mnie na blogu w banner po prawej stronie:). Będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sukienka :)

    + zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/09/sportif-look.html

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje za odwiedziny!
    rewelacyjna aztecka sukienka!

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Azteckie wzory znowu w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny post, bardzo fajna stylizacja. ;D

    + również obserwuję. ;)
    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sukienka :) wyglądasz bosko ;) zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji ;)
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtkę i naszyjnik bym przygarneła.

    OdpowiedzUsuń
  31. wygladasz cudownie!!!!!!!!!!! Aż brakuje mi słów!!! zazdroszczę tak wspaniałej sukienki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)