czwartek, 5 września 2013

Back to school

Cześć! Post nieco opóźniony, ale chciałam Wam pokazać moją stylizację z rozpoczęcia roku szkolnego. Postawiłam standardowo na biel i czerń, ale dodałam odrobinę burgundu i złota. Chciałam, aby zestaw nie był bardzo galowy więc połączyłam spódniczkę skórzaną ze zwykłym t-shirtem i dużym naszyjnikiem, ale mimo wszystko dobrałam marynarkę. Zapraszam :)

























Na sobie mam:
botki Deichmann
rajstopy Gatta
spódniczka Primark
t-shirt Sinsay
marynarka Mohito
pierścionek Orsay
naszyjnik Primark
torba Mohito
fot. Klaudia Wawrejko

66 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wygląda całość:) ale najbardziej podobają mi się botki, no i ta cudna marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo że bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten zestaw, to chyba należę do osób, które na taką okazję założyłyby białą klasyczną elegancką koszulę ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się już zdecydowanie przejadły eleganckie koszule na rozpoczęcie/zakończenie roku :) Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Cudowna spódnica, wprost idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ją uwielbiam, tyle świetnych zestawów można z nią stworzyć :) Dzięki! :)

      Usuń
  4. Świetny zestaw! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, marynarka bardzo mi się podoba)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny look@
    piękna marynarka

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko świetnie się komponuje ! :) spódnica rzeczywiście genialna!

    pozdrawiam
    MissKate :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna marynarka! masz extra włosy na jaki kolor farbujesz? cała stylizacja bardzo mi się podoba zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuję, to mój naturalny kolor. Dziękuję :)

      Usuń
  9. jejku, jak ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa spodniczka;d

    zapraszam .,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz, spódniczka jest genialna, naszyjnik cudny :)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. GENIALNA SPÓDNICA
    MARYNARKA i TOREBKA :)

    Fantastyczny LOOK :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. mam chyba taką samą spódnicę:) jest świetna:) cała stylizacja na PLUS:) podoba mi się Twój blog więc dołączam do fanów na Twoim FB:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Uwielbiam połączenie koloru czarnego i bordowego ! Duet idealny na jesień i zimę :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo trafiony pomysł z tą marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co ty nosisz w tej torbie ze się nie chce dopiąć he?:P śliczna stylizacja :) piękne zdjęciA :)http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wtedy sprzedałam sporo rzeczy i wybierałam się na pocztę wysłać to wszystko :D Dziękuję :)

      Usuń
  17. Mam taką samą torebke z Mohito tylko w kolorze butelkowym :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi wyglądać genialnie! Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Super spódniczka !

    zapraszam również do siebie na nowy post http://revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo ho ho ho Najpiekniejsza ;> I sliczny lakier na paznokcie ;* Czasem zaluje, ze nie mialem nigdy okazji byc blizej z Toba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w jaki sposób to interpretować, ale dziękuję za odważne wyznanie i miły komentarz :D

      Usuń
  20. swetna stylizacja, niby prosta, ale ma coś w sobie! i makijaż jest przegenialny, chciałabym umieć się tak pomalować!

    bLUEoRCHIDcLOTHES

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :)
    I ja też jestem z Rzeszowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, mam nadzieję, że kiedyś się poznamy. Dzięki :)

      Usuń
  22. Bardzo ładna torebka i naszyjnik.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie i niebanalnie :) Marynarka z tego sezonu :)? Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, kolekcja jesień/zima 2012 :( Dziękuję! :)

      Usuń
  24. świetny look!
    spódniczka ;333

    OdpowiedzUsuń

  25. WoW! Jak dla mnie bomba!
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji i wzięcia udziału w giveaway`u na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja.
    Życzę samych piątek w szkole.
    Fajnie mieć taką koleżankę z ławki. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjnie wyglądasz a ten sweterek idealnie pasuje :)


    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)


    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kolor marynarki, mam podobną na jesień :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. ojej lsiczne polączenie ! <# sliczna ty w ogole mmm :D :*


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna jesteś, wyglądasz rewelacyjnie w burgundzie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie, na prawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)