poniedziałek, 23 września 2013

Denim on denim

Cześć. Trend denim on denim stał się niezwykle modny tego sezonu. Nie mogłam się zupełnie przełamać, bo jak to: łączyć jeans z jeansem?! Owszem, można moi drodzy. Przeglądnęłam kilka stylizacji na różnych blogach i postanowiłam zobaczyć siebie w tym wydaniu. Od razu pokochałam ten zestaw. Jest dla mnie jak koło ratunkowe podczas ciężkich dni. Jeśli macie opory, to spróbujcie połączyć dwa skrajne odcienie denimu. Ja całość doprawiłam parką, którą niedawno mogliście oglądać w Haul'u lumpeksowym. Zapraszam. :)


















Na sobie mam:
trampki Converse
jeansy Mohito
pasek Orsay
torba H&M
koszula Sinsay
naszyjnik Mohito
pierścionek, bransoletka By Dziubeka
okulary eokulary
parka Topshop sh
fot. Klaudia Chohura

94 komentarze:

  1. kurtka jest świetna, do tego na tych zdjęciach masz piękny makijaż oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszystko co dżinsowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie powiedziała, że jeans pasuje z jeans'em, ale przeglądając różne czasopisma rzeczywiście jest to trend na czasie, a Ty bardzo fajnie to połączyłaś :) Naszyjnik i pierścionek świetny :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietypowe połączenie, a wygląda świetnie! Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  4. Uwielbiam dużą ilość jeansu - wyglądasz znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mi się podobają Twoje spodnie :)
    stylizacja też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupione bodajże zeszłej zimy :) Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Lubię takie połączenie, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się taki 'total denim look'... i te oczy!:) P.S. Dziękuję za odwiedziny na blogu i dodanie do obserwowanych:) Zapraszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz niesamowicie w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny makijaż ! możesz powiedzieć jak go wykonałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o oczy to całą powiekę pomalowałam cieniem w kolorze pudrowego różu, zewnętrzną część wykończyłam ciemnym brązem, a żeby nie było widać załamania kreski od dwóch różnych kolorów musiałam ją troszkę złagodzić lekkim roztarciem. Cieniutka kreska eyelinerem i tusz na rzęsy. Jeśli chodzi o twarz to podkład i puder matujący, na policzki róż. Usta to jasny balsam do ust. Jakby potrzebne były nazwy kosmetyków to pisz. I dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, denim z denimem też bardzo lubię łączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja! Koszula bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie wyglądasz ;) Lubię jak jest tyle jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej parki to Ci na prawdę zazdroszczę :D jak patrzę na takie perełki z sh to mam ochotę iść i poszperać, ale pójdę dopiero w piątek (już nie mogę się doczekać :p)

    Ogólnie śliczny look, bardzo lubię takie połączenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeślij zdjęcia zdobyczy! Dziękuję :)

      Usuń
  14. Jeans jest super, świetnie wyglądasz. Również obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś humorku na zdjęciach nie masz ;-) Ale stylówka prześwietna :-) ! Mi nie ładnie w jeansowych koszulach :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humorek jest, uśmiechu może nie widać, ale nie ja wybierałam zdjęcia. :) Dzięki :)

      Usuń
  16. jeans i jeans w różnych odcieniach dają bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. połączenie w efekcie jest bardzo ciekawe i fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne połączenie tych samych rodzai tkanin :) fajnie to wygląda bo nie są w tym samym kolorze :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze przyznać, że też mnie ten trend nie przekonywał, ale faktycznie wygląda fajnie.
    Pozdrawiam
    Ps. dzięki za odwiedziny i komentarz

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się taki jeansowy total look :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się, bardzo lubię połączenia "denimowe" :)
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się takie połączenie denimu, sama kiedyś zrobiłam podobną stylizacje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It's a great look . You are so cute
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie pasuje mi ten naszyjnik jakoś, ale to tylko moje odczucia, bo reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszula, uwielbiam takie :)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego tak szybko skończyły się w naszym sklepie ;)

      Usuń
  27. Fajnie tu u Ciebie :) Obserwuję, śliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna kurtka!:D obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog, także obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię połączenie różnych odcieni jeansu i u Ciebie fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze ze pokochałas ten zestaw bo to zdecydowanie miłość ze wzajemnościa ..z przyjemnością obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze podobało mi się połączenie jeansu z jeansem :) Klasyk :) A tak przy okazji to masz bardzo ładny kolor oczu :)

    obserwuję :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz, koszula jest świetna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)