piątek, 13 września 2013

Haul lumpeksowy

Cześć wszystkim! Dostałam od Was kilka komentarzy na temat second-handów i postanowiłam zrobić taki mini haul, czyli co udało mi się kupić w ciągu ostatnich dwóch tygodni na szmateksach. Zaczynamy!
PS:
Przepraszam, że zdjęcia troszkę ciemne, ale zdecydowałam się na ten post kilkanaście minut temu. :)





Gruby sweter z czaszką, New Look



Parka, Topshop Moto


Sukienka maxi w azteckie wzory, New Look



Pudrowy sweterek z ćwiekami, Gina Tricot



Bluza z pagonami, River Island



Burgundowe rurki, New Look


Szary waterfall, H&M

84 komentarze:

  1. bardzo fajne rzeczy ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste te rzeczy :D u mnie w lumpach ciężko coś znaleźć ale też się czasem coś trafi ;D no i obserwuje hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem wychodzę z niczym :) Dzięki!

      Usuń
  3. gdzie kupiłaś parke ? i ten pierwszy sweter cudny, jak ci sie udało upolować takie rzeczy?? zazdroszczę!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie rzeczy kupione na ul.Jegiellońskiej w budynku Domaru (chyba tak to się pisze :D). Jak mi się udało? Chodzę w piątki jak jest dostawa i czasem w poniedziałki. I nie kupuję byle czego. Wolę wyjść na pusto niż zapychać szafę zwykłymi rzeczami. Szukam bardzo szybko, do koszyka biorę wszystko co choć odrobinę mi się podoba, a później patrzę co jest naprawdę fajne, a co nie. Dzięki! :)

      Usuń
  4. jakie cuda wynalazłaś w tym secondhandzie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko cudne .;) ale sweter z czaszka najlepszy.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaaaał,to są dopiero łupy !
    cudowne rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna, Twoje biją moje na głowę! :*

      Usuń
  7. Mi prawie wszystko wpadło w oko.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow !
    super zdobycze!
    najbardziej mi się podobają bluzy

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne ciuszki! Sweter z czacha <3 <3
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. super rzeczy! Ja jakoś nie mam szczęście do sh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć sprawdzone sh i sporo cierpliwości + czasu :) Dzięki!

      Usuń
  11. Świetne łupy, też muszę się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywają łupy. Rewelacyjne rzeczy.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, pierwszy sweter rewelacja! Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka maxi i sweterek w czachy ekstra!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze post z maxi :) Dzięki!

      Usuń
  15. No nie ten sweterek co był ostatnio w stylizacji kupiłaś w lumpeksie wow, czacha ekstra :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, jakie cudowne rzeczy *.* Jestem zachwycona, że aż takie skarby można znaleźć. Mi zwykle zdarzają sie jakieś pojedyncze bluzki czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można, ale wszystko zależy od sh, dnia dostawy itp. :)

      Usuń
  17. wow świetne ciuszki , pierwszy sweterek extra:D

    OdpowiedzUsuń
  18. I to wszystko kupilas w lumpeksie?! Geeeenialne <3 kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  19. super! jestem oczarowana sweterkiem brzoskwiniowym *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka maxi w azteckie wzory jest świetna:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne te sweterki :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie mi się podobają te Twoje zdobycze! W ogóle kolorystyka tych ubrań jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się kurtka, czy sklep, w którym ja kupiłaś to sklep internetowy, czy stacjonarny?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post to haul lumpeksowy, czyli wszystkie rzeczy pochodzą z SH. :)

      Usuń
  24. Świetne rzeczy udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama musze się kiedyś wybrać na zakupy do second-hand'u bo jakos nigdy nie umiałam się przemóc albo nie było mi po drodze a przeglądając blogi zauważyłam, że można tam znaleźć świetne skarby do szafy ;) Super sweter ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zaglądnij i daj znać co upolowałaś! Dzięki, pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Świetne rzeczy, ja niestety mam male szczescie co do second-handow i ile razy tam jestem, to rzadko kiedy uda mi sie upolowac cos fajnego :( x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj poszukać inny SH? Dzięki! :)

      Usuń
  27. Super blog ;) bardzo mi się podoba ;)) będę czytać !


    http://lunardiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow! Ten swterek z czaszką jest mega! Zazdroszczę :) Też często znajduję perełki w second handów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne rzeczy i super blog.
    Obserwujemy? ;)
    http://mychoppymind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne łupy. Uwielbiam second handy, a sweterek na pierwszym zdjęciu najlepszy ;-)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  31. no parka wypas! + obserwuję! :) :*
    www.the-victim-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdzie są takie lumpeksy?! Jejciu, zazdroszczę!
    A jakie ceny mniej więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka, sukienka i waterfall po około 20 zł za sztukę, sweterki około 15 zł, a jakieś bluzy czy spodnie w okolicach 10 zł. A takie lumpy w Rzeszowie, dziękuję! :)

      Usuń
  33. Same perełki! Zazdroszczę spodni szczególnie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za niedługo w stylizacji :) Dziękuję :)

      Usuń
  34. świetne ciuszki tez lubie chodzic czesto;) teraz zauwazylam ze jestes z Rzeszowa :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super rzeczy, ja identyczny swterek z czachą kupiłam w SH na Jałowego (Rzeszów) są tam na prawdę spoko rzeczy, zawsze coś fajnego tam upoluję:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy, ja w sh jestem co tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)