środa, 11 września 2013

I came in like a wrecking ball

Cześć. Lubię dziewczęce stylizacje, a pastele świetnie się nadają do stworzenia takiego zestawu. Swój łososiowy sweterek połączyłam z jasnymi jeansami i biżuterią. Nie chciałam, żeby outfit był jednak zbyt mdły więc dobrałam czarny kuferek i baletki. Jeśli chodzi o biżuterię to w ostatnim czasie pokochałam kilka firm. Gumowe rzemyki pochodzą ze strony art-bazaar.pl, która świetnie spisuje się w stylizacja zarówno dziewczęcych, jak i tych bardziej sportowych. Błękitne perełki dostałam od Awangardy, a kremowy pasek od mojego ukochanego sklepu - By Dziubeka. Jest jeszcze piękny i dość oryginalny naszyjnik z efoxcity..net. W tym sklepie znajdziecie między innymi: sukienki wieczorowe, idealne sukienki na studniówkę, a nawet ciuchy dla mężczyzn! Zapraszam :)


















 
Na sobie mam:
baletki H&M
spodnie Tally Weijl
torba no name
sweter Gina Tricot
naszyjnik efoxcity.net
bransoletka rzemyki art-bazaar.pl
bransoletka perełki Awanagarda
bransoletka pasek i pierścionek By Dziubeka

fot. Klaudia Chohura Photography

66 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) super sweterek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tym razem bardzo podobają mi się Twoje jeansy i naszyjnik:) no zawsze coś mi tutaj wpadnie w oko, dlatego właśnie lubię Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, dziewczęca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny naszyjnik i sweterek, bardzo ładnie to razem wygląda:) zapraszam na mój blog w wolnej chwili http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Awards&Outfit, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, ale niestety mam zbyt dużo postów, by opublikować Liebster :)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja a sweterek ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek uroczy ;) ogołem stylizacja w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie :)

    zapraszam na nowe posty:
    madlenplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz
    piękny sweterek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny naszyjnik i sweterek :DDD SUPER

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, a naszyjnik jest cudny i idealnie pasuje do całości!

    bLUEoRCHIDcLOTHES

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek świetnie reprezentuje się z naszyjnikiem. torebka też jest świetna.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie dopasowalas wszystko na 100%. Bizuteria mnie urzekla! Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za mocno się malujesz i wygląda to wtedy, jakbyś miała wory pod oczami :C A poza tym cudowne spodnie! Pamiętasz może ile za nie zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją zmorą są wory pod oczami :C Hm, wiesz co w granicach 70-80 zł, ale były w obecnej kolekcji. Powinny jeszcze być :) Dzięki! :)

      Usuń
  17. świetnie. :)
    genialny sweterek, uwielbiam pastele! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweterek, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem się wyłamię i muszę powiedzieć, że jakoś ten naszyjnik mi nie leży, wydaje mi się taki ciężki, może ze względu na kolorystykę. Natomiast cała reszta ekstra! :) Będę zaglądać dalej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w nim zakochałam! Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Hej Paulina strasznie fajnie prowadzisz bloga Twoje stylizacje sa bardzo interesujące i ciekawe. Przepiękny naszyjnik. Bardzo gorąco zapraszam do siebie w wolnej chwili. Do komentowania oraz obserwacji pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek ma świetny kolor. Najbardziej podobają mi się te przesłodkie bransoletki, muszę zajrzeć na ich stronę :) Uwielbiam takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  22. great post! you've got a beautiful blog!
    would you love to follow each other on GFC an bloglovin'?
    let know on my blog :)
    xoxo
    Cecilia
    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  23. dodatki i sweterek- można się zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekny zestaw, naszyjnik jest boski:)dodaje do obserwowanych jak znajdziesz czas zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bluzka:)
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. stylizacja niby zwyczajna jednak przyciąga wzrok. najbardziej podoba mi się sweter oraz ten cudowny naszyjnik...
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz naprawdę świetnie :) I już wiem kogo mi przypominasz :) Annę Ilczuk - tak odrobinę z uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irytuje mnie ta aktorka :D Dziękuję!

      Usuń
  28. Wyglądasz super :)
    Mam te same baletki, ale jestem z nich strrrrasznie niezadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty! Ja już je wypróbowałam w kilku sytuacjach i zawsze w czasie kryzysu się przydają. Pewnie z jakością nie najlepiej, ale za taką kwotę nie spodziewam się długiej trwałości. Dziękuję! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)