środa, 18 września 2013

I put you high up in the sky

Cześć. Ja nadal choruję i stopniowo staram się wrócić do świata żywych. Codziennie budzę się między 5-6 rano, bo kaszel niestety nie daje mi dłużej spać. Uwierzcie mi na słowo, że znam już fabułę wszystkich głupkowatych seriali paradokumentalnych. ;-)
Co do stylizacji, to postawiłam na połyskujące legginsy z Primarka. Szczerze mówiąc nie lubię tego typu "spodni". Noszę je bardzo rzadko, bo czuję się w nich mało komfortowo. Te połyskujące są dobrą alternatywą, bo przeważnie przez matowe, osobom z niskim wzrostem, skracają optycznie nogi. Dobrałam do nich cieniutki sweterek z dłuższym tyłem. Dodatki w kolorze czerni i srebra. Aha, żeby rozwiać Wasze wątpliwości-nie farbowałam włosów, ten rudy odcień jest winą światła. :)




















Na sobie mam:
sztyblety Deichmann
legginsy Primark
sweterek Primark
torba H&M
naszyjnik Tally Weijl
bransoletka, pierścionek By Dziubeka
fot. Klaudia Chohura

72 komentarze:

  1. Torba i naszyjnik wymiata! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylówa na co dzień :) uwielbiam takie kolory - pokazujesz, że czerń i szarości nie muszą być wcale nudne :)

    Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie w moim stylu, chetnie zalozylabym całosć :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba! Dziękuję :*

      Usuń
  4. Fajna stylizacja, chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrowia, slicznie wygladasz, a sweterek i naszynik sa super

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała stylizacja przepiękna:)
    śliczne masz włosy:)
    obserwuję tu i na Modnej:)
    natiblondi.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw :) I wracaj do zdrowia!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz ładne oczy :)
    zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluzka i piekne dodatki ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz cudne oczy *.* Zawsze o takich marzyłam - złote lub czekoladowe mmm...
    Świetna stylizacja, szukam właśnie takiego sweterka :)
    Świetny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oczy zmieniają kolor w zależności od światła. Zwykle są zielone, ale często mają również po prostu żółty odcień. :) Dziękuję!

      Usuń
  12. buty sa zajebiste<3 cała stylizacja na ogromny plus;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne butki! Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ten sweterek mi się bardzo podoba . Ja też choruje na szczęście powoli już zdrowieje :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny outfit ;) Genialne są te legginsy z Primarka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknajestes i swietnie dobrane ciuchy:) obserwuje:*

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Współczuję i życzę powrotu do zdrowia :* Zestaw mi się bardzo podoba ;-) Elegancki, ale jednocześnie luźny ;) świetnie!
    obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie, czarne spodnie + sweterek w odcieniach szarości :) Proste, a zarazem bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudonwy blog! :* http://oliviaa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna torba!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne buty i naszyjnik ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie, jednak ja do legginsów preferuję ciut dłuższe bluzki, zasłaniające krocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, ja nie widzę w takim razie problemu, bo ta kończy się równo z kroczem. Aczkolwiek trochę się prężyłam do zdjęć i efekt taki, a nie inny. Mimo wszystko legginsy są dość grube i nieprześwitujące więc nie ma "niesmacznego" efektu. Dziękuję :)

      Usuń
  24. przepiękna biżuteria :), PS: masz niesamowicie oryginalną urodę, podoba mi się :) będę Cie częściej odwiedzała
    zapraszam do siebie i do obserwacji;) http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw. Najbardziej spodobał mi się naszyjnik i torba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieważne co założysz, i tak wyglądasz pięknie. Chociaż jak tak się przyczepić, to te legginsy faktycznie skracają nogi... jeśli nie chcesz się z nimi rozstawać proponuję zmianę torby na mniejszą, choćby kopertówkę. Wtedy wszystko nabierze lekkości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio praktyczna byłaby kopertówka na co dzień, bo ten zestaw wypróbowałam już m.in. na zakupach i w szkole, a zawsze mam ze sobą mnóstwo rzeczy. Dziękuję bardzo za miłe słowa. :)

      Usuń
  28. torba mega! też chciałam sobie ją kupić taką jednak się spóźniłam ;)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)