sobota, 7 września 2013

Like thunder, gonna shake the ground

Cześć. Od rana roznosi mnie energia. Mimo, że musiałam wstać bardzo wcześnie to mam za sobą dużo spraw związanych z blogiem. Zapraszam Was na mój FANPAGE.
Co do stylizacji-postawiłam na kobalt, który ponownie króluję w sezonie jesień/zima. Do sweterka dobrałam woskowane rurki. Moim skromnym zdaniem, właśnie woskowane spodnie to jeden z Must Have na najbliższe miesiące. Ja swoje zakupiłam już rok temu.
Wakacje minęły, ale za mną również pierwszy tydzień szkoły. Obecnie jestem w drugiej klasie liceum i co rusz słyszę, że nim się obejrzę, będę musiała pisać maturę. Mam nadzieję, że przez ten rok będę mieć jak najmniej chwil zwątpienia i moje małe marzenia potraktuję jako cele na przyszłość. A tymczasem zapraszam na post :)




















Na sobie mam:
espadryle CCC
spodnie Orsay
pasek Orsay
sweter Camaieu
naszyjnik efoxcity.com
torba CCC
fot. Magda Tylutki :*

72 komentarze:

  1. sliczna stylziacja, jestes przepiekna <3 klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaajnie - wygląda na wygodną i idealną na co dzień ^^
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogoś mi przypominasz i nie wiem kogo :D Będzie mnie to męczyć! W następnym Twoim wpisie, w komentarzu dam znać czy na coś wpadłam ;) Tymczasem bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  4. ty masz krzywy zgryz czy coś ? bo górą szczęke strasznie wypychasz do przodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, dziwne. Nie mam :) Nosiłam przez niemal cztery lata aparat i wszystko ładnie się skorygowało. Ostatnio nawet odwiedziłam ortodontę i nic takiego nie stwierdził, a i ja tego nie zauważyłam. Ale to chyba pytanie nie dotyczy stylizacji więc wolałabym dostać jakiś komentarz na jej temat. :)

      Usuń
    2. jak komentarz, to chujowo wyglądasz :)

      Usuń
    3. Ale pocisk! Normalnie złamałaś/eś mi serce :D I bez przekleństw, bo kolejnych nie opublikuję. :)

      Usuń
  5. bardzo podoba mi się ta torebka!
    a buty cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, bardzo fajna torebka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja osobiście bardzo lubię kobaltowe rzeczy, pasują do moich rudych włosów;) ale Tobie tez bardzo ładnie w tym kolorze;)
    ps. cudne buty<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham kobaltowy. W ogóle.. cała stylizacja jest nieziemska! Mnie jakoś nigdy nie roznosi specjalnie energia. A zwłaszcza rano.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)

    + Mogłabyś kliknąć w banner Voguec na moim blogu? Po prawej stronie jest jako pierwsze. Bardzo proszę.
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw:) wszystko idealnie ze soba współgra :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobalt jest genialnym kolorem, super podkresla oczy niebieskookich dziewczyn :)

    I buciki są słodziakami ;d

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje akurat nie niebieskie, ale również lubię kobalt :) Dzięki!

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz:) sweterek ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny sweterek :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw, kolor kobaltowy bądź inne odcienie niebieskiego często goszczą na moich ciuchach ;). Czemu twoim zdaniem woskowe rurki to taki hit? Co mają w sobie takiego specjalnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie "taki hit", ale dla mnie to ulubione spodnie na jesień/zimę. Dlaczego? Zaczynając od tego, że ich połysk wygląda genialnie na nogach, wybierając obcisłe fasony nogi wyglądają w nich obłędnie. Moje są na mnie luźne, bo schudłam od tamtego roku. Ich praktyczną stronę jest to, że po ubrudzeniu (czymkolwiek!) wystarczy przetrzeć na mokro i nie ma śladu po plamie. A kończąc na tym, że to dobre wyjście dla dziewczyn, które nie lubią jeansów. Stąd miano mojego must have tego sezonu :)

      Usuń
  14. bardzo mi się podoba tyłu bluzki :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś cudowna, masz śliczny usmiech <3

    zapraszam do mnie <3

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie: nieziemsko radosne!:)
    O jakich małych marzeniach mówisz?Jakieś plany na studia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie studia są moim marzeniem :) Nie mówię tu o jakiś wielkich sprawach, do których co dzień wzdycham, ale często pojawiają się takie skromne myśli, w których chciałabym zrealizować coś innego niż zwykle. Powiązane są z blogiem, ale nie tylko. Przykładowo ze szkołą czy choćby stroną internetową, której mam przyjemność być redaktor naczelną. A poza tym, fajnie zmieniać drobnostki w plany na przyszłość i uporem osła do nich dążyć :) Dziękuję :)

      Usuń
  17. Bardzo spodobały mi się Twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Espadryle są boskie, chętnie bym takie sobie sprawiła, bardzo ładny sweterek i ten boski kobalt. Co do całości prezentuje się na Tobie świetnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam również :)

      Usuń
  19. fajna stylizacja: prosta, klasyczna ale mimo wszystko przyciąga wzrok ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek ;D
    Ty jesteś w 2 klasie i straszą Cię maturą to wyobraź sobie co mam ja, skoro jestem w maturalnej i ciągle słyszę, że matura za 8 miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tylko współczuć i życzyć powodzenia :) Dzięki :)

      Usuń
  21. Kobalt w połączeniu z czernią wygląda zjawiskowo. Więcej uśmiechu dziewczyno bo pięknie wyglądasz z uśmiechem na buzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobaltowy sweterek jest cudny!
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja świetna, ale górą dla mnie tutaj jest naszyjnik.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na wpis ze zdobyczami ze szmateksów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno, ale nie obiecuję kiedy :) Poza tym chcę, żeby znalazły się w nim rzeczy na jesień/zimę więc trochę potrwa zanim skompletuję coś ekstra. Ale już się zbiera :)

      Usuń
  25. jakoś ostatnio zaczął mi się podobać ten kolor w którym masz sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny naszyjnik zapraszam na bloga Muszka :-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie nie wyglądasz na 2 liceum!:O Śliczna z Ciebie dziewczyna!:)
    Stylizacja na ogromny plus, szczególnie podoba mi się fryzura:)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz mega śliczny sweterek na sobie ^^

    insignificantbaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. prosta a jaka ładna stylizacja. ten sweterek kobaltowy piękny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)