czwartek, 10 października 2013

Coco Fashion

Cześć. Przychodzę dziś do Was z nietypowym postem. Jak wiecie, wiele rzeczy, które są modne w aktualnych kolekcjach sieciówek można kupić w sieci za małą kasę. Stąd moje pytanie: po co przepłacać? Okej, rozumiem nagonkę na niektóre sklepy. Kojarzą się nam z dobrą jakością (która niejednokrotnie kuleje) czy po prostu podążają za tym co aktualnie jest hot. Jeśli nie boicie się zakupów internetowych to polecam Wam sklep Coco Fashion. Myślę, że znajdziecie tam odpowiedniki naprawdę niezłych ubrań, które kosztuj krocie w galeriach handlowych. Zaczynamy!
Sukienki: 
Wśród setek propozycji odnalazłam kilka interesujących modeli. Klasyczna biel i czerń przedstawiona za pomocą pasków, melanż z ciekawymi przeszyciami rękawków (cudowna na jesień/zimę), urocza pudrowa z futrzanymi pagonami czy pastelowa w wersji floral.
1. 2. 3. 4.


Bluzki: Pastelowa z uroczym wiązaniem, wersja na uczennicę, idealna bluzka z koronką tzw. "na bogato" czy choćby mroczna czerń przełamana niewinną bielą.
1. 2. 3. 4.
Tuniki: biała szyfonowa z koronkowymi wstawkami na rękawie, w luźnym stylu, intrygujący materiał przeznaczony raczej na bluzy, czy malinowa z plisowanym dołem.
1. 2. 3. 4.
Koszule: krata z kapturem, denim z frędzlami, klasyczna z czarnymi mankietami i kołnierzem oraz ponownie krata tym razem na trzy różne sposoby.
1. 2. 3. 4.
Kurtki: idealna jeansowa parka, katana połączona z bluzą, zielony płaszcz ze skórzanymi wstawkami oraz pudrowy płaszczyk.
1. 2. 3. 4.
Spódnice: Plisowana maxi w pudrowym kolorze, tuba z ciekawym printem, dziewczęcy motyw koronki i idealnie nadająca się na jesień-rozkloszowna burgundowa.
1. 2. 3. 4.
Powyższe ubrania to jakaś jedna tysięczna tego, co możecie kupić. Myślę, że choć trochę przybliżyłam Wam jak w tani sposób robić zakupy w polskich sklepach internetowych. Udanych łowów! :)

42 komentarze:

  1. rzeczywiście same cudeńka <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, ciekawe tylko jakiej jakości są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jakość w tej cenie będzie dobra. :)

      Usuń
  3. Ładne rzeczy !
    Super post ^^
    Podoba mi się Twój blog
    Zapraszam do mnie
    http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre są naprawdę piękne, ale boje się, ze te ubrania nie będą wyglądać tak w rzeczywistości... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wyczytałam na różnych forach, to nie ma różnicy między zdjęciem a rzeczywistością. Myślę, że warto spróbować :)

      Usuń
  5. O całkiem fajne rzeczy, a zamawiałaś już tam może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam jeszcze możliwości :)

      Usuń
  6. Ciekawe mają rzeczy, ale nie jestem przekonana do zakupów bez wcześniejszego mierzenia.. może warto spróbować :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy! Również obserwuję :)


    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, bardzo mi pomogłaś;)

    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też znalazłam ten sklep. Tylko czy ktoś tam zamawiał, żeby jakoś sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam opinie na forach, są całkiem w porządku. :)

      Usuń
  10. Fajne ciuszki, nie znałam tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie rzeczy, które wyszukałaś są naprawdę fajne:) zwłaszcza te bluzki wpadły mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mają wiele rzeczy, które wpadły mi w oko :))

      Usuń
  14. Ciekawe zestawienie i powiem, że nie spodziewałam się tak niskich cen, pozytywnie zaskoczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy :) wcześniej nie znałam tego sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz koniecznie pozostałe propozycje :)

      Usuń
  16. Najbardziej podobają mi się sukienki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)