wtorek, 29 października 2013

Don’t leave me standin’ all by myself

Cześć! Zwykle sezon jesienny kojarzy nam się z ciemnymi, mocnymi barwami. Mi podobnie. Jednak od czasu do czasu lubię postawić na pastele. Moje błękitne spodnie z H&M mogliście zobaczyć już przed wakacjami. Bluzę dostałam od ukochanego Taty. Uwielbiam to, że jest wysadzana kamieniami. Nadaje jej to szyku. Zdjęcia były robione kilka dni temu, gdy pogoda nie sprzyjała. Wybrałam się wtedy na długie zakupy. Nie było innego wyjścia niż wygodne obuwie i duża torba. Szczerze mówiąc przejadł mi się już wygląd mukluków, ale chyba nigdy nie będę miała dość tego, jak wygodne i ciepłe są. Płaszcz to oversizowa propozycja, której kolorystyka pasuje do większości zestawów. Chcąc nadać stylizacji nieco oryginalności, postawiłam na limonkowy pasek od StylePit.com. Zapraszam!


















Na sobie mam:
mukluki Carry
spodnie H&M
bluza Primark
pasek Stylepit.com
torba H&M
bransoletki Mohito, Rings&Tings
pierścionek FJ Box
komin Mohito
płaszcz River Island
fot. Magda Tylutki

22 komentarze:

  1. fajna stylizacja, bardzo ciekawa :) Ale pasek zmieniłabym na brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja , bardzo ładny płaszczyk;3
    Super blog
    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja :P
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja bardzo mi się podoba ty też jesteś taka ładna :)

    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz super, dodanie limonkowego paska do tej szarej bluzy to też świetny wybór !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja :)
    a wrócisz kiedyś na photobloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Często brakuje mi po prostu czasu na działanie na dwóch różnych platformach, a używanie tych samych zdjęć i wymyślanie innego tekstu zabiera mi tylko jakieś wolne chwile. Wszystko to, co chcę zamieścić publicznie znajduje się tu. Dziękuję! :)

      Usuń
  7. super !
    piekne spodnie

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, wszystko idealnie dopasowane :) Płaszczyk mnie całkowicie ujął!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny płaszczyk! i to zdobienie na bluzie :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczo :) Idealnie na każdą okazję. Klasa i wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw.
    zauroczył mnie płaszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna jestes;D bardzo fajny stroj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your looks darling !!
    Fancy to follow each other ?
    please let me know

    http://irenadworld.blogspot.com.

    Kisses
    x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)