poniedziałek, 21 października 2013

Feeling my way through the darkness

Cześć. Nie trudno zauważyć, że pewne kolory idealnie do siebie pasują. Tak samo jest z burgundem i prezentowanym w stylizacji odcieniem brązu. Lubię mimo wszystko dodawać do takich zestawów kolory neutralne, takie jak biel i czerń. Tutaj jest to akurat t-shirt i torba. Strój jest przede wszystkim wygodny. To może być dobra propozycja do szkoły czy na spacer. Zapraszam :)

















Na sobie mam:
trampki Converse
spodnie New Look (sh)
t-shirt Sinsay
kurtka Camaieu
naszyjnik Mohito
torba no name
fot. Klaudia Chohura

54 komentarze:

  1. Jejku !
    Świetne połączenie
    Zazdroszczę sposobu ubierania się ; 3
    Śliczny blog !
    Zapraszam też do mnie jeśli masz czas http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, kurtka jest boska:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit. wszystko to siebie pasuje. zapraszam do mnie: bekiandbeki.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to jak się ubrałaś, wyglądasz rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://www.zycie-okiem-strachu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie:) o bordowych spodniach marzyłam, w końcu je znalazłam i kupiłam, ale to nie jest do końca to, są materiałowe, do tego materiał kiepsko się rozciąga i w efekcie nie dopasowują się idealnie do sylwetki, te Twoje są zdecydowanie fajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam niemal 3 lata temu ten sam model, ale w innym kolorze w New Look'u i w sh udało mi się wygrzebać te burgundowe. Długo się nie zastanawiałam. Dzięki! :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście jest to dobre połączenie :) Ja ostatnio do burgundu dodałam spodnie w panterę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, ciekawie! Dzięki i pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. kurteczka jest śliczna :) pozdrawiam :) http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. olśniewająco! :)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zestawy lubię, widać, że to w 100 % Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie i kurtka mega mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny look

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie masz cycki? :(

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż, kurtka i torebka to to co mi się najbardziej podoba. Całośc tez trzyma sie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory świetne! Stylizacja też super, idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Podoba mi się twój blog! :-) Obserwuję i mam nadzieję, że też wpadniesz do mnie i zaobserwujesz. Byłoby mi b. miło :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :D
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba mi się nie podoba, ale reszta fajna - doobra kurtka. I fajne połączenie: kolor spodni + kolor trampek. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś przepiękna i ładna muzyka w tle zapraszam do mnie i obserwuje ;* http://handmadeok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :)
    Bardzo podoba mi się bluzka i torebka <3
    OBSERWUJĘ :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ,cudna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)