sobota, 26 października 2013

I'm taking a stand to escape || Wyniki konkursu z SammyDress

Cześć. Dzisiejszy post podzielony jest na dwie części. W pierwszej możecie zobaczyć moją propozycję stylizacji w wykorzystaniem kobaltowej tuby. Moja pochodzi ze sklepu Foymall.com. Myślę, że większość ludzi wskazałaby ten kolor, jako przewodnią barwę tegorocznego sezonu jesień/zima. Na obcisły dół zarzuciłam dość luźny, popielaty sweter, który wyszukałam w SH. Na sweter z kolei założyłam czarną, pikowaną kamizelkę. Zamówiłam ją na stronie taniwieszak.pl. Możecie tam zobaczyć wiele perełek, szczerze polecam. A mocnym elementem biżuteryjnym jest bransoletka z koralików od Loves-Bows Bracelets. Zapraszam! :)























Na sobie mam:
botki Deichmann
rajstopy Gatta
spódnica Foymall.com
sweter sh
kamizelka taniwieszak.pl
naszyjnik Tally Weijl
bransoletka Loves-Bows Bracelets
fot. Magda Tylutki
_________________________________________________________________________________
A sukienkę od SammyDress.com zdobywa... Sara B. -> sara7770@op.pl


30 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, oraz gratuluję zwycięzczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. boski zestaw, najlepszy naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te botki i wysokość też jak należy , ogólnie wydają się bardzo wygodne .

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja!
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwyciężczyni :) outfit przepiękny i zdjęcia też ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa.... Dziękuję, jestem taka szczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna stylizacja! :)
    gratulacje dla zwycięzcy ;_)

    OdpowiedzUsuń
  8. Botki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja :P
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko bardzo mi się podoba, a zwłaszcza buty!
    Gratuluję zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolorystyka tego zestawu!!! Obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz !
    śliczna kamizelka

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kamizelka i naszyjnik <3

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no tak takie perelki tylko w sh ale kamizelka mi sie podoba;]
    nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetny set!
    kamizelka bardzo fajny współgra ze swetrem. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw ;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kobalt. Świetnie wszystko razem zestawiłaś, naszyjnik dodaje zadziora :D a skórzana kamizelka jest mega! Z chęicą bym Ci ją skradła ;) hehe wszystko na wielki plus :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne buty :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kamizelka i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jaka piękna ta sukienka ! <3
    I ładny naszyjnik :) Obserwuje !

    Zapraszam do mnie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kamizelka i naszyjnik! Piękny makijaż, wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś piękna :))

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)