czwartek, 24 października 2013

Let your hair down

Cześć! Jesienna pogoda nas rozpieszcza. Mimo wszystko czuć nadchodzący chłód. Przyszedł czas na szukanie cieplejszych ubrań. Burgundową bluzę z łatami na łokciach i pagonami wyszukałam na lama-fashion.pl. Jeśli lubicie second handy, ale nie macie czasu na wyszukanie fajnych perełek, to w tym internetowym sklepie znajdziecie same piękne rzeczy w naprawdę dobrych cenach. Z kolei kurtka pochodzi ze sklepu Dussi.pl. Możecie tam znaleźć sporo ciekawych modeli przeznaczonych nie tylko na zimę, ale i przejściowych. Postawiłam na puchowe rękawy i krój ramoneski. W takim okryciu na pewno nie zmarzniecie! Nie chciałam, aby stylizacja była zbyt sportowa. Dodałam śliczne bransoletki z she-bijou.pl. Jeśli interesuje Was biżuteria personalizowania, to koniecznie tam zajrzyjcie. Mocnym elementem są tu rękawice. Te będą mi z pewnością służyły przez długi czas. Pochodzą ze strony stylepit.pl Zapraszam :)





























buty Carry
spodnie Topshop Moto
bluza lama-fashion.pl
kurtka dussi.pl
komin Mohito
rękawice stylepit.pl
naszyjnik Mohito
bransoletki she-bijou.pl
fot. Magda Tylutki

24 komentarze:

  1. Świetna jest ta bluzka burgundowa. Uwielbiam ten kolor. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się fajna bluza ^^ i butki ^^
    Obserwuję :)
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog. Podoba mi się wygląd bloga. <3 śliczny sweter/bluza. :D

    www.be-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka mi się niesamowicie podoba <3
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny i wygodny zestawik na jesienny spacer ;)
    Dziękuję za komentarz i obserwowanie i zapraszam znowu.
    agatas-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo kochana jak pięknie
    serdecznie zapraszam: http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie dodaję postów z dnia na dzień, często muszą trochę "przeleżeć" nieotwierane w folderach na dysku. W ten dzień było akurat zimno. :)

      Usuń
  9. Fajna, oryginalna kurtka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :P
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja! rękawiczki genialnie kontrastują z resztą :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. It's an awesome jacket love it so much :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje!
    Obserwuję :)
    kelysphotoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna stylizacja na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek bluzy rewelacyjnie podkreśla Twoją urodę!! Masz bardzo ładne zdjęcia:)))


    Obserwujemy się wzajemnie, zapraszam byłoby mi miło:))
    Całuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)