piątek, 18 października 2013

Light it up

Cześć. Decyzja co do futra była mega spontaniczna. Od dłuższego czasu podobały mi się tego typu kamizelki. Kiedy na stronie loompex.pl ją zobaczyłam, to jedyne co mnie zniechęcało to dość duży rozmiar. Ale w połączeniu z paskiem ze złotą klamrą nie wygląda to przesadnie. Sporą górę zrównoważyłam z mniej masywnym dołem. Połyskujące legginsy i kozaki z wysoką cholewką. Do tego złote dodatki i gotowe. Zapraszam :)




















kozaki no name
legginsy Atmosphere
sweter Reserved
kamizelka loompex.pl
pasek Mohito
pierścionek Orsay
torba no name
fot. Magda Tylutki

76 komentarzy:

  1. Masz 10000% acje co do futra z tym pasie ze złotą klamra wygląda bradzo fajnie i ciekawie
    ZAPRASZAM DO MNIE I ZAHCECAM DO OBSERWACJI I KOMENTOWANIA NAPEWNO SIĘODWDZIECZE
    cukki-cukkii.blogspot.com
    + obserwujemy ???? jeśli tak daj mi znac na moim blogu :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka cudna, szkoda że taka duża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, jakbym nie wspomniała, to większość osób nie zwróciłoby na to uwagi. :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie. W dodatku musi być Ci w tym ciepło, więc podwójna korzyść :) Ja jestem strasznym zmarzluchem i zawsze muszę ubierać jak najcieplej. Tym bardziej teraz, jak z dnia na dzień jest coraz zimniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała! Obrana "na cebulkę" nie marznę. :) Dzięki!

      Usuń
  4. a ja szukam takich kamizelek. Genialna. taka ciepluuutka <3


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie <3


    // Klikniesz na moim blogu w baner sheinside? Bardzo mi zależy <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale buty brudne przy takiej pogodzie powinny być czyste ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholewka i sam but jest mooooocno przecierany, a fakt faktem podeszwa jest brudna i za nic w świecie nie da się jej wyczyścić. Takie uroki :)

      Usuń
  7. ale ładnie <3
    mogłabyś kliknąc w baner sheinside? To ważne.
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Super pomysł z tą kamizelką!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawienie ale nie lubię futra!
    Ale każdy ma swój gust!
    Ładny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dobrze, że blogerek z Podkarpacia jest coraz więcej! ;))
    Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuje na pewno się odwdzięczę ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne futerko :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nie lubię futrzaków tak w tej wersji mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ta kamizelka jest boska <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :D
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. futerko nie przypadło mi do gustu, za to torebka świetna! :)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne futerko <3 Zapraszam na nowy, lekko chaotyczny post ;-) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ty fajnie piszesz *.* super zdjęcia! obserwuję i zapraszam do siebie :)
    obserwujemy też na bloglovin? <3.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo udane połączenie ;)
    Świetne futerko ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. oo..witam również! :D i dziękuję! :)
    według mnie ta kamizelka bardzo fajnie wygląda i wcale nie wygląda na za dużą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ślicznie! :-) Z chęcią zaobserwowałam. Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Futerko ma bardzo ciekawy kolor, myślę że wykorzystasz je w wielu stylizacjach :)) Bardzo fajnie wszystko ze sobą połączyłaś!

    Pozdrawiam i z chęcią obserwuję, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę kombinować. Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Genialny blog, outfit oraz styl.
    Jestem tu przypadkiem, ale nie żałuję :)
    Mało jest takich osób z wyczuciem stylu.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/pantalon-carreaux.html

    OdpowiedzUsuń
  25. futerko jest mega! Można się ciepło ubrać, wygodnie i stylowo. Pięknie to wszystko połączyłaś. Gratuluje :-)



    obserwujemy? Bardzo chętnie znów do Ciebie wpadnę ale musi to działaś w dwie strony. Dlatego zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, oczywiście odwiedzę Twój blog. Dzięki :)

      Usuń
  26. Świetnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)