wtorek, 15 października 2013

New in + haul lumpeksowy

Cześć! Niegdyś częściej dodawałam posty z cyklu co nowego w mojej szafie, teraz skupiam się głównie na stylizacjach. Aczkolwiek w ostatnim czasie jednak sporo rzeczy znalazło miejsce w moich skromnych progach. Ciekawi? Zapraszam. :)



Sinsay | 29.90 zł


Sinsay | 29.90 zł

Stylepit.pl | 59.90 zł

NEXT | sh


Atmosphere | sh

Warehouse | sh


Atmosphere | ok. 40 zł

taniwieszak.pl

taniwieszak.pl

lama-fashion.pl

Atmosphere | sh


River Island | sh

loompex.com.pl




Sinsay | 219 zł

dussisklep.pl

Sinsay | 14.90 zł

Filc-Art

Stylepit.com | 29.99 zł

Stylepit.com | 19.99 zł

41 komentarzy:

  1. Kochana, gdzie chodzisz do szmateksów w Rzeszowie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :)))) czapka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! ♥ Uwielbiam lumpeksy, ale Twoje łupy to już chyba mistrzostwo! :)

    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pewną taktykę, której się trzymam! :) Dzięki :)

      Usuń
  4. Oho to grube zakupy :D Szary sweterek z Atmosphere i spódniczkę w niebiesko-czarną kratę z chęcią bym Ci skradła :) Bardzo fajny masz gust, też za pewno zwróciłabym uwagę na większość z tych rzeczy :) Pozdrowionka Daria :)

    OdpowiedzUsuń

  5. hi dear!
    Do you want to follow each other?
    Let me know on my blog:
    cranberrychampagne.blogspot.ru

    I will follow you back!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza spódnica i sweterek z kamieniami ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania są bardzo ładne zwłaszcza ta spódnica w kratkę i sweter z kamieniami :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://www.zycie-okiem-strachu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka strasznie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałaś moja droga. Niektóre ciuszki są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. super ciuszki :) ta niebieska sukienka z baskinka to też na Jagiellońskiej? Ile za nią dałaś jestem strasznie ciekawa?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Około 25 zł, nie jestem w stanie przypomnieć sobie ile dokładnie. :)

      Usuń
    2. O wow! To super cena jak za taką sukienkę :P Dzięki

      Usuń
  11. śliczne rzeczy :P
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)