niedziela, 6 października 2013

Till we see the sunlight alright

Cześć! Pamiętacie moją galową wersję ze skórzaną spódniczką? Dziś jej druga odsłona. Połączona ze złotem i odcieniem karmelu. Nietypowy t-shirt będzie mi służył jeszcze przy innych stylizacjach, a sweterek to Primarkowy łup zakupiony dwa lata temu. Całość dopełnia moja ulubiona biżuteria od ByDziubeka. A może... chcielibyście konkurs zorganizowany z nimi? Dajcie znać! A tymczasem zapraszam. :)

















Na sobie mam:
baletki H&M
rajstopy Gatta
spódnicę Atomosphere
t-shirt Zara
kardigan Atmosphere
bransoletkę, pierścionek By Dziubeka
naszyjnik Atmosphere
torbę no name
fot.Klaudia Chohura

76 komentarzy:

  1. cudowna spódniczka i sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny zestaw, uwielbiam skórzane spódniczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja .
    Masz dobry gust!!
    Piękny blog ^^
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten wpis,cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. :) I super dopasowany makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba , masz takie elektryzujące spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz. :)

    również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i mnie powiadom a ja zrobię to samo!
    http://fashion-juicee.blogspot.com/

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  9. kiecka jest piekna!
    Ta odsłona także :*

    Zachęcam do brania udziału w moim konkursie

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica i naszyjnik świetne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne wychodzisz na zdjęcia ;)
    obserwuję :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski makijaż! Potrzebna mi jest Twoja pomoc w wybraniu paru zdjęć jesiennych! ;-) Wszystko na moim blogu, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc ;-) Zapraszam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. amazing outfit!!! i love it ;)
    i would love to follow each other because I really love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, boska torba ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stonowana kolorystyka, podoba mi się ten minimalizm :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przedstawiasz na blogu bardzo ciekawe stylizacje. Podobają mi się i klimacik też jest przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zestaw!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się zdjęcia (jakościowo) jak i sama stylizacja. Idziesz coraz bardziej w kierunku mojego gustu, twoje ostatnie stylizacje mnie urzekają, o czym możesz przeczytać w komentarzach. No i skórzana spódnica, która jest na mojej liście must have, ech ...
    Nie chcę tu spamować, ale może mogłabyś zerknąć na mojego drugiego bloga? Chyba już nie potrzebuję być anonimowa ;) http://dreamlloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że doceniasz moją pracę. Odwiedzę Twojego bloga z przyjemnością. :)

      Usuń
  20. świetnie wyglądasz :) uroczy pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudowna jest ta stylizacja w drugiej odsłonie :-D i pierścionek mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! Szczególnie przypadł mi do gustu sweterek. Aktualnie w moim mieście jest tak zimno, że planuję kupno kilku takich. Uwielbiam zimę, ale nie jesienią!

    Obserwujemy? Jeśli tak, zacznij i daj znać u mnie, z pewnością się odwdzięczę http://fleeingdolphin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sweterek na jesień/zimę się nie nadaje, bo jest ażurowy i nie grzeje, niestety. Dziękuję :)

      Usuń
  23. przeslicznie wygladasz :) ja sciagnelabym sweterek bo troche psuje efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do takiej pogody bez niego :) Dziękuję :)

      Usuń
  24. Świetne masz stylizacji. W tej torebka, naszyjnik i sweter mi się najbardziej spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódnica przepiękna! Bardzo ładny makijaż i świetne dodatki :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja! pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko fajnie dobrane, ale mnie szczególnie spodobała się torebka . Piekna...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje, ja też już obserwuje . ♥ Stylizacja przepiękna ;3

    bekiandbeki.blogspot.com ; *

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne połaczenie, sama bym pewnie się nie zdecydowała bo dość poważne ale na tobie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny zestaw! :)
    obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)