środa, 16 października 2013

WYNIKI MODATOTU.PL oraz KONKURS SAMMYDRESS.COM

Kochani! Mam dla Was wyniki konkursu organizowanego z Modatotu.pl. Zwycięzcą zegarka zostaje...:
Gratuluję! Proszę wyczekiwać e-maila na swojej poczcie. :)
________________________________________________________________________________
Mam dla Was również nowe rozdanie organizowane z Sammydress.com. Do zgarnięcia jedna z sukienek przedstawionych poniżej!
1. Zostań publicznym obserwatorem bloga SammyDress -> TU
2. Zostań publicznym obserwatorem Meduzencji
3. Polub fanpage SammyDress -> TU
4. Polub fanpage Meduzencji -> TU
5. Napisz w komentarzu swoje pierwsze wrażenie o stronie SammyDress.com, swój e-mail, imię i pierwszą literę nazwiska oraz numerek sukienki, którą wybierasz. 

Konkurs trwa do 25.10.2013 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi kolejnego dnia!

SUKIENKA NUMER 1, kolor: zielony, beżowy, bordowy, czarny -> TU

SUKIENKA NUMER 2 -> TU

SUKIENKA NUMER 3 -> TU

SUKIENKA NUMER 4 -> TU
SUKIENKA NUMER 5 -> TU
Jeśli nie odpowiada Wam żadna z powyższych rzeczy, to istnieje możliwość dostania bonu na 10$-15$. :)
Liczę na Waszą kreatywność! Możecie opisać jak podoba Wam się wygląd strony, ubrania czy ceny. NIE opisujcie jednej z powyższych rzeczy. Prace składające się z 2-3 słów nie będą akceptowane. POWODZENIA!


21 komentarzy:


  1. *moje pierwsze wejscie na strone SammyDress,com zachwycilo mnie , poniewaz strona ta jest super idealna . znajduja sie tam rzeczy unikatowe oraz w dobrej cenie :) kazdy znajdzie cos dla siebie co go uszczesliwi :)
    *waybackintolovex33@wp.pl
    *Marta Z.
    * sukienka nr 2

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni |:)))) i życzę powodzenia wszystkim uczestnikom w kolejnym konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Ze sklepem SammyDress spotkałam się już jakiś czas temu i powiem szczerze, że ta strona wywarła na mnie wrażenie. Uwielbiam sklepy tego typu, mimo że jest ich naprawdę wiele ten wyróznił się oryginalnością i prostym wyglądem strony jak i prezentowanych ubrań. Ogólnie ceny nie są wysokie, co jest plusem. Wszystko ładnie się komponuje. Myślę, że jakość ubrań i materiał z których są wykonane także jest doskonały, bo mimo ładnego wyglądu liczy się też jakość. Z tego sklepu najbardziej podobają mi się swetry, bluzy i topy. Wiele z nich bardzo zachwyciło mnie wyglądem, niektóre rzeczy są słodkie i niewinne, a inne zadziorne i niegrzeczne I TO JEST ŚWIETNE! Jeśli mam podsumować moją wypowiedź powiem jedno, warto wydać niewielkie pieniądze by założyć takie ciuchy.
    2. clarissavenist@gmail.com
    3. Klaudia B.
    4. Najbardziej podoba mi się sukienka nr. 5 więc ją wybieram.

    gratuluje wygranej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. hej hej świetne fotki . Prowadzisz mega bloga pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny blog, fajnie piszesz super ! ;D
    Wpadnij do mnie zaobserwuj a ja odwdziecze sie na 10000%

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Strona SammyDress.com wywarła na mnie pozytywne wrażenie,kocham prostotę,kolor czerwony,który dominuje na stronie,lubię gdy wszystko jest czytelne,przejrzyste i wyraźne.Ciekawy design i grafika,co do asortymentu zachwyciło mnie jego bogactwo,można znaleźć naprawdę wszystko by dobrze się ubrać,podoba mi się na tej stronie różnorodność asortymentu:)Każda kobieta znajdzie coś dla siebie i się nie zawiedzie:)
    email:fantaghiro@onet.eu
    obserwuję jako fantaghiro
    na fb Beata Korpecka-Gardoń
    zakochałam się w sukience numer 1 zielonej:)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. SammyDress.com jest znakomite! Ubrania są idealne, piękne i zachwycające a ceny bardzo korzystne :)
    martyna28091998@wp.pl
    Martyna P.
    sukienka nr 2

    OdpowiedzUsuń
  8. -Strona podoba mi się bardzo. Rzeczy są idealne dla każdej osoby. Ceny kuszące, a ubrania niespotykane.
    -gieenka@gmail.com
    -Agata M.
    - sukienka 2

    OdpowiedzUsuń
  9. 1)Ze sklepem sammydress.com spotkałam się tutaj na blogu po raz pierwszy i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Dlaczego?
    1. Przede wszystkim strona jest przejrzysta, ma proste menu i wyszukiwarkę dzięki czemu można łatwo odnaleźć interesujący nas produkt nawet jeśli nasz angielski jest na poziomie mocno podstawowym :)
    2. Jest otwarty na klientów dzięki rozbudowanej sieci społecznościowej (FB. Twitter, blog, youtube)
    3. Oferuje liczne promocje, wyprzedaże, ma program lojalnościowy
    3. Dodatkowym plusem jest newsletter dzięki któremu można być na bieżąco ze wszystkimi nowościami i promocjami w sklepie
    4. Ma bogatą gamę ubrań, dodatków, biżuterii nie tylko dla kobiet ale i mężczyzn
    5. Same produkty są unikalne, niepowtarzalne, nie są dostępne w sklepach lawinowo, więc mamy pewność że nie spotkamy na jednej imprezie osoby w dokładnie takiej samej sukience, no chyba że jesteśmy wyjątkowymi pechowcami :)
    6. Sklep jest wielostylowy (elegancja, grunge, vintige) dzięki czemu każdy znajdzie w nim coś dla siebie
    7. Każdemu z ubrań mogłabym śmiało doczepić metkę z napisem "nowoczesny, modny, oryginalny"
    8. Dzięki tabeli rozmiarów można uniknąć trefnych zakupów, a ubrania na zdjęciach są dobrze zaprezentowane nie tylko w rzeczywistość, ale i na modelach.

    2) wiola606@vp.pl
    3) Wioleta R.
    4) Sukienka numer 2


    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosze się jak będę na komputerze, bo aktualnie używam telefonu.:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. 1) Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, najwyraźniej świat wcale nie jest taki mały. Kliknęłam w link i otworzyła się strona. Jest zharmonizowana, dobrze zrobiona i czytelna. Przeglądając asortyment znalazłam wiele fajnych ciuchów, które na pewno znalazłyby miejsce w mojej szafie. Ceny nie są wysokie. Sklep oferuje dużą wyprzedaż co bardzo mi się podoba. Jednak najbardziej spodobała mi się zakładka "blogger fashion" - nie każdy sklep o to dba, a takie małe szczególiki podbijają moje serce.
    2) aleksandra-kaminska-1996@o2.pl
    3) Niuntis
    4) Sukieneczka nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sammydress.com:na pierwszy rzut oka nic mi to nie mówiło, ale kiedy już weszłam na ich stronę zobaczyłam raj ciuchów. Kochane swetry, cudne sukienki i wiele innych rzeczy o których mogłabym się rozpisywać godzinami. Do tej pory nie mogę zdecydować którą sukienkę wybrać. Podsumowując: świetny sklep internetowy z mega świetnym ciuchami w przystępnej cenie ! :)

    misia124578@gmail.com
    Michalina T
    sukienka nr 1 ! czarna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj po raz pierwszy spotkałam się z sklepem , którego wymieniłaś w dzisiejszym poście. Jednak po dłuższym przeszukiwaniu jego strony internetowej napotkałam się na rewelacyjnie rzeczy! ;)
    Nie dość , że są praktyczne i zarazem klasyczne , to wyróżniają się z tłumu w 100%! Wielu dziewczynom na pewno przypadnie do gustu ze względu na różne style , bo można zaobserwować ,że są tam kobiece jak i zarazem ubrania na luzie... Po prostu każda z nas by w nim pobuszowała :) I jeszcze jedno: przystępne ceny! To jest naprawdę świetnym plusem! Nie każdą stać żeby nosiła drogie ubrania , ale również tanie nie znaczy modnie , a o styl i mode w tym wszystkim nam chodzi. Każda ma inny styl i tym staje się wyjątkowa. Są także bardzo fajne dodatki , w prost oryginalne (np. ten pióropusz do tańca) to właśnie on wywarł na mnie także duże wrażenie , można nim wzbogacić stylizację. Ostatnim plusem , to jest chyba to , że jest też moda męska! Chłopaki też muszą być modni, żeby na nas zrobić wrażenie , a jeśli naprawdę chcą to niech zajrzą na tą stronkę! ;) Chłopak jak i dziewczyna musi dobrze wyglądać , ( chyba się zgodzisz? )
    Jeszcze , krótko napiszę , że to bardzo pozytywna strona , i cieszę się , że mi ją pokazałaś. ;)

    - czarna.jc@gmail.com
    - Julia C.
    - Sukienka numer 2

    Paulina , pozdrawiam cię szczególnie , ponieważ też jestem z Rzeszowa! xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje wrażenia o stronie:
    Po pierwsze jest bardzo staranna, jeśli chodzi o ogólny wygląd. Wszystko jest widoczne i dobrze posegregowane, więc nawet osoba nie mająca dużo styczności z internetem, na pewno się tam odnajdzie.
    Co do oferty - już na stronie głównej widać ładne, ciekawe ubrania. Przyznam, że w stosunku do mody jestem wybredna i to BARDZO! Wchodząc na stronę Sammydress już w ciągu dosłownie kilkunastu sekund upatrzyłam sobie kilka odpowiadających mi ubrań- sweter, legginsy czy płaszczyk. A to rzadko się zdarza. :) Wygląda na to, że sklep musi być bardzo uniwersalny, odpowiadający osobom o wielu gustach - tych dużo wymagających, tych, którzy chcą być oryginalni, wyróżniać się na ulicy czy nawet "szarych myszek", które mimo swojego spokoju czy nieśmiałości chcą się przełamać widząc zdjęcia świetnych ubrań czy dodatków na stronie sklepu. Ceny też są przystępne, nawet jeśli są w innej walucie. Nie raz w sklepikach na miejscu, w Polsce nie ma możliwości kupić taniej czy nawet w tej samej cenie. Sammydress dba o klientów i nie odstrasza cenami, zwłaszcza tych, którzy wejdą tu po raz pierwszy. To jest ważne, w ogóle pierwsze wrażenie jest ważne, bo decyduje o dalszych wydarzeniach. Ja na tej stronie poruszam się, jakbym już kiedyś tam była. Dobrą rzeczą jest też możliwość podzielenia się ofertą sklepu ze znajomymi na portalach społecznościowych (na stronie każdego towaru znajdują się odnośniki). Dzięki temu można uzyskać ich poradę, gdy ma się jakieś wątpliwości co kupić, bo tego się chyba nie uniknie. :D Przydatne są też informacje podane na stopce strony: kontakt, dostawa, śledzenie przesyłki itp. Nic nie dzieje się bez przyczyny - mocno w to wierzę. Myślę, że jeszcze wiele razy będzie mi dane znaleźć się na stronie SammyDress.

    fallennka@o2.pl
    Justyna P.
    sukienka nr 1, beżowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Sklep Sammydress jest mi nowy
    Dość ciekawy, nie sztampowy
    Nie banalne tu ubrania
    Do noszenia nie przebrania
    Ceny nie są wygórowane
    Wręcz przystępne drogie Panie!
    Na tym kończę wiersz pochwalny
    Bo to sklep modny, nowoczesny, oryginalny!

    justyna046@vp.pl
    Justyna B.
    sukienka numer 1



    OdpowiedzUsuń
  16. Strona SammyDress bardzo mnie zaciekawiła,
    gdy tylko na niej się zjawiłam.
    Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam,
    dzięki Tobie o niej się dowiedziałam.
    Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne,
    zaskoczyła mnie pomysłowością i niesamowitą kreatywnością.
    Na stronie głównej od razu znalazłam ciekawe rzeczy,
    te z wyprzedaży a także nowości z najlepszych kolekcji.
    Po lewej stronie mogę wybrać kategorię
    i bez problemu znaleźć rzeczy idealne do mnie.
    Dużo zdjęć produktów i ceny nie wygórowane
    na pewno o tym nie zapomnę i skorzystam z ofert.
    Nawet mężczyzna coś dla siebie znajdzie, wspaniałe są pomysły na każdą stylizację.
    Podsumowując, sklep godny uwagi, chciałabym sprawdzić w nim jakość różnych ubrań i dodatków, a gdy się sprawdzą polecić je moim koleżankom.


    ania13k@amorki.pl Anna K. sukienka nr 1, kolor bordowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdy pierwszy raz na stronę SammyDress zajrzałam,
    to od razu się w niej zakochałam!
    Super ciuchy i dodatki,
    i to nie są byle szmatki!
    Oprawa stronki także mnie zachwyciła,
    od razu z gorącym latem mi się skojarzyła!
    A to moja pora roku ulubiona,
    zawsze jestem wtedy taka rozpromieniona!
    Więc ta strona także we mnie pozytywne emocje wzbudza,
    zmysły wzroku do aktywnego działania pobudza!
    Uśmiech na mej twarzy gości,
    SammyDress to moje małe źródełko radości :)

    sara7770@op.pl
    Sara B.
    sukienka numer 2

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdy pierwszy raz na stronę SammyDress zajrzałam,
    to od razu się w niej zakochałam!
    Super ciuchy i dodatki,
    i to nie są byle szmatki!
    Oprawa stronki także mnie zachwyciła,
    od razu z gorącym latem mi się skojarzyła!
    A to moja pora roku ulubiona,
    zawsze jestem wtedy taka rozpromieniona!
    Więc ta strona także we mnie pozytywne emocje wzbudza,
    zmysły wzroku do aktywnego działania pobudza!
    Uśmiech na mej twarzy gości,
    SammyDress to moje małe źródełko radości :)

    sara7770@op.pl
    Sara B.
    sukienka numer 2

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny blog, rzeczy są oryginalne i niespotykane w dodatku w moim stylu, z pewnością będę zaglądać i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)