sobota, 23 listopada 2013

Acceptance is the key to be

Cześć! Dwa dni temu miałam półmetek. Było naprawdę świetnie! Może na dniach uda mi się zrobić zdjęcia mojego zestawu na tamten dzień. Tymczasem dziś mam dla Was propozycję jeszcze jesienną. Czarna spódniczka z białym printem, szary t-shirt, a na to zapomniana przeze mnie ramoneska z Pull&Bear. Dobrałam sporo biżuterii m.in. bransoletkę od Rings and Tings oraz pierścionek z FJ Box. Dzisiejszy wieczór spędzę na seansie "Igrzysk Śmierci: W Pierścieniu Ognia". Mam nadzieję, że druga część jest równie dobra co pierwsza. Zapraszam :)
























Na sobie mam:
kozaki no name
spódniczkę Betty Barclay
t-shirt sh
ramoneska Pull&Bear
kurtka Camaieu
torba H&M
naszyjnik Tally Weijl
bransoletka z łańcuchem Mohito
bransoletka Rings&Tings
pierścionek FJ Box

28 komentarzy:

  1. Świetną spódniczkę masz na sobie! aż chce się tańczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również spódniczka wpadła w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, ostatnie zdjęcia są najładniejsze ;)

    niutnis.blogspot.com
    klikniesz w baner Sheinside na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw! Świetna torba :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit! Wyglądasz pięknie!
    Bardzo ładny blog♥
    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Zakochałam się w spódniczce :3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna spódnica ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, czy mogłabyś mi napisać z jakiego e-maila, albo na jaki e-mail Ring&Tings się kontaktujesz? Bo ja też z nimi współpracuję, ale kontakt jest bardzo słaby, proszę o pomoc, pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wzór ma spódniczka :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. z różową kurteczka bardzo mi się podoba, fajnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę kieyd to było, mój półmetek już powoli odchodzi w niepamięć :) Kochana dobrze,że przypomniałaś sobie o tej ramonesce, bo grzech byłoby o niej zapomnieć- jest rewelacyjna! Absolutnie w moich klimatach :) Spódniczka w białe printy także jest świetna, bardzo dziewczęca i urocza :) Cały zestaw na mega plus, kupuję wszystko :) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw, jednak najbardziej podoba mi się bez żadnej kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, super wyglądasz!
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  14. Można wiedzieć jak kręciłaś włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.donegal.com.pl/993-964-thickbox/walki-do-wlosow-gabka-30-fmr-6szt.jpg
      Na prawie suche włosy zakręcam na te wałki i śpię w nich. Uprzedzając wszelkie pytania nie mam z tym najmniejszego problemu, bo moja głowa do poduszki się potrafi w niezwykły sposób dopasować, nawet z wałkami. :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)