piątek, 1 listopada 2013

Checkered dress

Cześć! Krata to niewątpliwie jeden z najmocniejszych trendów tego sezonu. Jest na koszulach, spodniach, spódnicach.. Ja poszłam o krok dalej i dzięki Front Row Shop zyskałam nową, jesienną sukienkę. Jej połączenie jest dość ważne. Jednym elementem można zepsuć cały zestaw. Poszłam w klasykę. Czarny dół, granatowy kloszowany płaszcz i srebrna biżuteria. Zakochałam się w bransoletce z tego wpisu. Pochodzi ona z firmy La Tuli. Możecie ją zakupić na stronie Art-Bazaar. Jest wykonana z solidnej koziej skóry, a zapięcie jest wciskane. Mój ideał. Zapraszam :)























Na sobie mam:
kozaki no name
rajstopy Gatta
sukienka frontrowshop.com
naszyjnik Tally Weijl
bransoletka LaTuli
płaszcz Atmosphere
torba H&M
fot. Magda Tylutki

36 komentarzy:

  1. świetna sukienka, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka :P
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny naszyjnik :O Magda ma talent w fotografowaniu ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka świetnie wygląda w połączeniu z tym płaszczykiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo ta sukieneczka ! A Twoje oczy czarują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :)
    jagodzianka2002.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk jest uroczy, ale w tej sukience powalasz kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja!

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny naszyjnik :)
    obserwuję oraz like na Fb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestawienie, a najbardziej podoba mi się naszyjnik i torebka, ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny płaszczyk i sukienka. Stylizacja idealna na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna sukienka :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju ! Zakochałam się w tej stylizacji . Jest idealna!
    Śliczna jesteś! Ta sukienka jest śliczna♥

    OdpowiedzUsuń
  16. boski płaszczyk ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś maiłam straszną fazę na wszystko co jest w kratkę . A szczególnie koszule *-*. Teraz mi to przeszło jakoś C:. Świetne zdjęcia! http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sukienka <3 bardzo mi się podoba.

    www.imthegienia,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw :) Piękna torebka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście krata króluje na większości blogów, w postaci przede wszystkim koszul, czy szalików, ale z sukienką w kratę jeszcze się na żadnych nie zetknęłam... super w niej wyglądasz, bardzo oryginalnie :) Płaszczyk ma świetny, taliowany fason, mam bardzo podobny :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka i naszyjnik - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz , a sukienka naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks comfy and warm.. I really like the whole set <3 care to visit my niche? and if you want we can follow and support each other..

    Your new follower,
    Cassie

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz, oficerki piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)