środa, 20 listopada 2013

I'm friends with the monster that's under my bed

Cześć! Chyba jeszcze nigdy nie było tak "świeżej" stylizacji jak dziś. Paczkę z spódniczką i naszyjnikiem od chicnova dostałam dziś. Od razu wybrałam się na zdjęcia i postanowiłam pochwalić się Wam efektami. Faktura spódniczki nieco zlewa się z materiałem swetra. Informacje na temat złotego cacka znajdziecie TUTAJ. W tym zestawie tego nie widać, ale jego tył to luźna mgiełka z uroczą kokardą. Na nogach jedne z moich ulubionych kozaków. Odkąd buty od Verdi znalazły miejsce w mojej szafie są częstym elementem każdego stroju. Całość ukryłam pod cieplutkim płaszczem River Island i kominem. Zapraszam! :)

























Na sobie mam:
kozaki Verdi
spódnica, naszyjnik Chicnova
sweter no name
bransoletka Sinay
płaszcz River Island
komin Mohito
pasek Mohito
torba CCC
fot. Magda Tylutki

21 komentarzy:

  1. fajna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka rewelacyjnie komponuje się z bluzką, bardzo mi się to podoba ! spódnica ma genialną fakturę, chce taką samą !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny płaszczyk i spódniczka ♥

    Zapraszam do mnie, trwa 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. za ile kupiłaś spódniczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt na stronie to 20$, ale z tego co widzę, to aktualnie jej nie ma. Aczkolwiek wydaje mi się, że powinna się jeszcze pojawić. :)
      Podsyłam link do spódniczki: http://www.chicnova.com/retro-metallic-skater-skirt-gold.html?color=Gold
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Super stylizacja, jedna z moich ulubionych!

    mam prośbę:
    czy klikniesz w linki w moim najnowszym poście?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne metaliczne kolory :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba wszystko z osobna i w całości. płaszczyk i kozaki cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie
    spódnica boska

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę Twoje buty! Są przeboskie ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja :D
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny płaszczyk i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała stylizacja meega :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne buciki. Pieknie. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie bomba! a kozaczki no cóż musze mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)