piątek, 29 listopada 2013

I've got a lot of love tonight

Cześć! Jesienią stawiam na znacznie mocniejsze kolory. W tym zestawie króluje burgund i czerń. Uzupełniłam zestaw złotą biżuterią. Naszyjnikiem od Romwomen oraz bransoletką Shebijou pochodzącą z najnowszego pudełeczka Fashion Jewellery Box. Włochate swetry możecie znaleźć w większości sklepów. Mój pochodzi od Lama-Fashion. Zapraszam. :)















Na sobie mam:
kozaki no name
spodnie Topshop
sweter Lama-Fashion
naszyjnik Romwomen 
bransoletka She-bijou od FJ Box
płaszcz River Island
fot. Klaudia Chohura

29 komentarzy:

  1. świetny sweterek i płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny sweterek
    fajnie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. złoto najlepszym dopełnieniem ♥ świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci do twarzy w tym sweterku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku!
    Wyglądasz ślicznie jak modelka ;3
    Świetny blog i super posty!
    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja, sweterek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek w kolorze wina mistrzostwo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie! lubię zestawienie takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sweterek i ... uśmiech <3 pięknie wygladasz ! :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog. ;) Świetnie piszesz.
    Obserwujemy?
    http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny sweterek :D
    pozdrawiam, http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/11/573-piatek.html

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek piekny kolor ale i jego faktura mnie zachwyca wspolgra z twoja delikatna uroda;]

    nattalja.blogspot.com zapraszam w wolnej chwili kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek muszę się zaopatrzyć w coś w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. strój rewelacyjny , kolor swetra cudowny !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej śliczny blog, niemówie tego żeby Ci się przypodobać, ale naprawdę mi się podoba!!!
    Więc obserwuję!
    Bardzo mi zależy, żebyś zobaczyła mój bloga, bo uwielbiam twojego, proszę zajżyj choć na chwilkę, będę się bardzo cieszyć bo uwielbiam CIĘ!!!!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej śliczny blog, niemówie tego żeby Ci się przypodobać, ale naprawdę mi się podoba!!!
    Więc obserwuję!
    Bardzo mi zależy, żebyś zobaczyła mój bloga, bo uwielbiam twojego, proszę zajżyj choć na chwilkę, będę się bardzo cieszyć bo uwielbiam CIĘ!!!!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś piękna no i masz śliczny sweterek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny sweterek :) Kurcze, ale zazdroszczę Ci urody! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna jestes i masz super kozaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)