sobota, 9 listopada 2013

Let me be your ruler

Cześć! Pogoda ostatnio nie sprzyja robieniu zdjęć. Ze względu na deszcz muszę w większości przekładać sesje. Na tą byłam jednak bardzo zdeterminowana. Odkąd przyszła moja paczka z Sheinside ten kardigan jest bezkonkurencyjny. Oversizowy kołnierz posłużył za częściowe nakrycie kurtki. Nie chciałam zbyt przytłoczyć tego zestawu nadmiarem ciemnych kolorów więc zdecydowałam się na biały t-shirt i jasne jeansy. Biżuteria tradycyjnie już jest z ByDziubeka i LaTuli. Zapraszam :)























Na sobie mam:
kozaki no name
spodnie Tally Weijl
t-shirt Sinsay
kardigan Sheinside
kurtka Orsay
pierścionek, naszyjnik ByDziubeka
bransoletka LaTuli
gumka do włosów FJ Box
opaska FrontRowShop
kopertówka Filc-Art
fot. Marlena Leśko

22 komentarze:

  1. sliczny pierścionek ;)
    www.kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Opaska, gumka do włosów, bransoletka, kopertówka i buty są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny płaszczyk :) Bardzo stylowy i gustowny. Wygląda na cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :) Również zamówiłam tę oaskę z Front Row Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/a-touch-of-elegance.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, fajnie, tylko ja bym do tej opaski rozpuściła włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten kardigan ♥

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz!! ;3
    Bardzo ładny outfit , świetne zdjęcia
    !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż! Mam takie sam spodnie :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :) czekam na nowego posta, mam nadzieje że pojawi sie szybko oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. kopertówką jestem zauroczona od dłuższego czasu, jejku <3
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zastanawiałam się nad tą narzutką, polecasz ją? Jak jakość i materiał? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kardigan faktycznie śliczny, dobrze wygląda z prostą ramoneską :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna przepaska i sweterek :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna opaska i wisiorek :)

    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie, jednak wolę Cię w delikatniejszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka, sweter i botki są rewelacyjne!!<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)