niedziela, 17 listopada 2013

The ground beneath my feet is open wide

Cześć! Wiem, że nie było mnie tutaj sporo czasu, ale ten tydzień nie sprzyjał dosłownie wszystkiemu. W ciągu zaledwie kilku dni spora część problemów nałożyła się na siebie i takim oto sposobem nawet nie otwierałam karty bloga. Dziś mam dla Was za to nową stylizację. Oversizowy kardigan od Lama-Fashion połączyłam z całkiem klasyczną resztą. Biały t-shirt, czarne spodnie, wysokie kozaki i czarna ramoneska. Małe, puchate urozmaicenie na głowie, a ściślej mówiąc na uszach. Biżuteria od ByDziubeka i LaTuli. Zapraszam :)




















Na sobie mam:
kozaki no name
spodnie Topshop
t-shirt McGregor
kardigan Lama-Fashion
kurtka Orsay
torba H&M
rękawiczki Orsay
nauszniki Orsay
komin Mohito
bransoletka LaTuli
naszyjnik ByDziubeka
fot. Katarzyna Gnap

27 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, podoba mi się ten kardigan ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta druga stylizacja mi się bardziej podoba :)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja , bardzo do Ciebie pasuje!
    Lubię tu zaglądać ;3
    Śliczny blog
    Zapraszam też do mnie jeśli masz czas oczywiście http://sytuacjabez.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz ;) Świetna kurteczka i sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look ;) taki kardigan z chęcią sama bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweter jest świetny! :D

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie :)

    zapraszam:D : http://essqise.blogspot.com/2013/11/my-style-czapka-beanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja miła dla oka;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że tu już jesteś przygotowana na nadchodzącą zimę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę fajny zestaw! Podoba mi się w całości, więc duży plus dla Ciebie. Fajne akcesoria :) ładnie!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak bardziej zimowo niż jesiennie :D Świetny sweter!
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słodko wyglądasz z tymi nausznikami <3 Zapraszam na dość kontrowersyjny post, chciałabym poznać Twoją opinię na temat zawarty w notce. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna! Bradzo mi sie podoba :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczo w tych nausznikach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny set, super sweter. :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo Ci pasuje ten zestaw :)
    a kardigan jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza jest ta kurteczka <3 i uwielbiam takie swetry ! :) Również obserwuję, buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie zdjęcia! Bardzo ładnie się uśmiechasz :)))

    Obserwujemy się wzajemnie?


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodko, modnie i wygodnie :) Idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze ślicznie, najbardziej chyba kurteczka podoba mi się, ale inne rzeczy też są ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)