wtorek, 26 listopada 2013

You're trying to save me

Cześć! Ponownie mam w głowie mnóstwo pomysłów na stylizacje, ale brakuje mi czasu na ich wykonanie. Mam nadzieję, że wpadnę znów w ten rytm i szybko pokażę Wam nowości, które ostatnio wpadły do mojej szafy przy okazji różnych współprac, a jest ich sporo. Jeśli już teraz jesteście ciekawi, to zapraszam na mój fanpage. Wracając do dzisiejszych zdjęć, to chciałam połączyć typowo jesienne kolory. Do spódniczki dobrałam aztecki t-shirt od taniwieszak.pl, a na to zarzuciłam czarną kurtkę. Dużą rolę w zestawie odgrywa biżuteria: duża bransoleta i sztywny naszyjnik od ByDziubeka. Zapraszam. :)












Na sobie mam:
kozaki no name
spódniczka Sinsay
t-shirt taniwieszak.pl
kurtka Orsay
komin Mohito
biżuteria ByDziubeka
fot. Katarzyna Gnap

17 komentarzy:

  1. bosko ! :)
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz !!
    Bardzo ładne ubrania♥
    Świetny blog !
    Zabawa w słoneczko. Pięć gimnazjalistek zaszło w ciążę :: zobacz komentowany artykuł

    OdpowiedzUsuń
  3. O sorki .
    Moja siostra coś kopiowała a ja miałam Ci zostawić link do mojego bloga:)
    Zapraszam http://sytuacjabez.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tej spódniczki śliczna!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny look
    piękna spódnica

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurtka.
    Kliknij w baner Sheinside na moim blogu
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. azteckie wzory bardzo do ciebie pasują, ślicznie wszystko zestawiłaś
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam tę bransoletę <3 Super ją zestawiłaś :)
    Pozdrawiam,
    www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo moje najukochańsze połączenie: skóra + zgniła zieleń
    Najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Bardzo ładnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja :D
    nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie.
    zapraszam do mnie:
    http://makemyworldofmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, ale lubię takie bransolety :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)