wtorek, 3 grudnia 2013

Stone cold heart, when nobody holds you.

Cześć. Oficjalnie mogę się pochwalić, co czeka mnie za niedługi czas. Wyjeżdżam na trzy tygodnie do Wielkiej Brytanii! Będę robić dużo zdjęć, a może nawet powstanie cykl krótkich fotorelacji, a w postach zostaną złapane również moje stylizacje? Jak to się mówi, wszystko wyjdzie w praniu. :)
Dzisiejszy post to połączenie lekkiej, plisowanej spódniczki z loompex z ostrym krojem ramoneski od Sheinside. Pytanie czemu dobrałam naszyjnik z fioletowymi detalami? W rzeczywistości spódnica ma zupełnie inny odcień. Zapraszam :)















Na sobie mam:
kozaki no name
spódnica loomplex
top Orsay
ramoneska Sheinside
naszyjnik Efoxcity
fot. Klaudia Chohura

18 komentarzy:

  1. piekny naszyjnik;) niekoniecznie odoba mi sie tutaj spodniczka, ale calosc wyglada całkiem calkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainwestuj w nowe buty ;) reszta ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 6 par zimowych butów, myślę, że to wystarczająca kolekcja? A poza tym te buty kupiłam w marcu tego roku więc swój sezon "rozpoczęły" dopiero teraz. Może masz takie wrażenie, bo często używam ich do stylizacji. :)

      Usuń
    2. B Ładne kozaki, widać że porządne.

      Usuń
  3. dla mnie spódniczki na zime kompletnie odpadają bo jestem strasznym zmarzlakiem :c bardzo ładnie! :)))
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że dodałaś spódniczkę. Trochę ożywiła stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!
    Piękny outfit :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie, sliczny kolor szminki !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi plisowana spódniczka mega przypadła do gustu, jest mega dziewczęca i urocza :) Z asymetryczną ramoneską prezentuje się zadziornie :) Tylko pozazdrościć wyjazdu do Wielkiej Brytanii, w takim razie udanej zabawy i będziemy czekać na relacje z pobytu tam :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódniczka, mega dziewczęca :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny naszyjnik, fajnie wygląda na prostym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, podoba mi się :) Zazdroszczę wypadu do WB! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pisząc "zainwestuj w nowe buty" chodziło mi o to, że te mi się nie podobają. Nie uważam że do każdej stylizacji powinnaś mieć inne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska najbardziej mi się podoba, ale całość wygląda super, niestety na mnie tak dobrze by nie leżało ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz powiedzieć mi czy ta ramoneska ma skórzane rękawy ? Planuję zamówić identyczną, tylko zastanawiam się z jakiego materiału wykonane są rękawy, bo niestety nie widzę tego na zdjęciu na stronie sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)