wtorek, 7 stycznia 2014

I don’t wanna stay round here no more

Cześć! Wracam do Was po długiej przerwie. W Wielkiej Brytanii technika była przeciwko mnie. Nie mogłam odtworzyć na laptopie nowych zdjęć, co równało się z brakiem nowych postów. Jeśli chodzi o sam pobyt, to nie rozczarowałam się. Spędziłam tam cudowne chwile. Tradycyjnie przywiozłam walizkę nowych ubrań, a niespodzianką było dla mnie to, że siedem paczek z prezentami od firm już na mnie czekało w moim pokoju. Powoli będę chciała Wam pokazać wszystkie nowości.
Pierwsze skrzypce w tej stylizacji gra kardigan w azteckie wzory. Jeśli dobrze się przyjrzycie, można odpiąć w nim guziki pod rękawami i traktować jako narzutę. Jest to jeden z moich faworytów z Chicnova! Bazą była dla mnie czerń. Postawiłam jedynie na złote dodatki i dość niebanalne buty z uroczymi kokardkami. Zapraszam! :)












Na sobie mam:
buty no name
spodnie Orsay
pasek Primark
bluzka Orsay
kardigan Chicnova
naszyjnik Chicnova

fot. Magda Tylutki

24 komentarze:

  1. o ciee ! Jakie świetne buty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kardigan jest niesamowity! ♥

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw. Podoba mi się ten kardigan :3

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna!
    jagodzianka2002.blogspot.com
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania ciekawe nagrody :)
    KONKURS ----> http://jagodzianka2002.blogspot.com/2014/01/konkurs_4.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie :)

    http://pxxphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kardigan śliczny, ogólnie super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow te buty są obłędne! Robią wrażenie, od razu podbiły moje serce- czad normalnie! :) Naszyjnik również przepiękny :) Czekamy na resztę perełek przywiezionych z Wielkiej Brytanii :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest na narzutka *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie jesteś ! śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uhuhu buty ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful post.
    Enjoyed reading the post.
    following your blog, please follow back.
    http://beautydrugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)