wtorek, 14 stycznia 2014

I just can't figure it out

Cześć. Ostatnio nie mogę się zebrać, żeby dodać jakikolwiek post. Wykorzystuję więc chwilkę wolnego czasu i chcę Wam pokazać jeden z moich ulubionych zestawów. Wielokrotnie słyszałam słowa "nie odważyłabym się założyć spodni w kratkę". Dlaczego?! Lubię bezpieczne połączenia więc dopasowałam do nich biały sweter i czarną ramoneskę. Do całości brakowało jedynie dodatków. Postawiłam na komin w kolorze wina i duży pierścionek od Rings&Tings.

















Na sobie mam:
buty no name
spodnie no name
sweter H&M
ramoneska Orsay
komin Mohito
pierścionek Rings&Tings
fot. Magda Tylutki

25 komentarzy:

  1. U mnie też trochę śniegu dziś w końcu spadło.
    Fajny sweterek i buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Identyczne spodnie widziałam w 'Top sekret' :) Świetna stylizacja. Pozdrawiam,

    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit, ale wolę chodzić w zwykłych jednokolorowych spodniach ;p

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna, to każdy Ci przyzna ;DD.
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękny makijaż. Spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje butki są mega, od dawna takich szukam! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=lkJPIPm0sP8

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie
    świetne spodnie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana skąd Ty wytrzasnęłaś śnieg? U mnie nie spadł on jeszcze ani razu :) hehe Widzę nie tylko mnie omamił kratkowy trend :D spodnie są świetne, duży pierścień również :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są bardzo ładne i dobrze że te beże przełamałaś bielą. wygląda to o niebo lepiej;)
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę sweterka <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te spodnie... Idealnie pasują do całego zestawu : )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny masz kolor wlosow! ;) w ogole w tym make upie Ci bardzo do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek, bardzo dobrze wszystko dobralas.

    bekiandbeki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja musze się przekonać do kratki :) ale jakoś sobie jej nie wyobrażam na mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem przekonana do takich spodni, ale w tej stylizacji wyglądają bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. genialnie wyglądasz w tej stylizacji ! :)

    Zapraszam do mnie. Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj :D
    http://makemystoryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie w kratke tak, ale ta do mnie nie przemawia..
    ale reszta jak najbardziej na tak.

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)