czwartek, 13 lutego 2014

I've never met someone so different

Cześć! Sporo mnie tu nie było. Brakuje mi czasu, a nawet chęci czy motywacji. Ostatnio jest odrobinę lepiej, skutkiem tego są zdjęcia w plenerze. Płaszcz pochodzi z Choies, zdecydowałam się na mocny, kobaltowy kolor. Polecam z czystym sumieniem, zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Sweter kupiłam podczas ostatniego pobytu w Anglii, w TK Maxx. Nie od początku byłam co do niego przekonana. Miałam rację co do tego, że najlepiej łączyć go z klasycznymi ubraniami. Jednak wzorzyste cudeńko znalazło miejsce na półce i zakładam go bardzo często. Rajstopy imitujące pończochy z printem kotów oraz asymetryczną kopertówkę dorwałam w Primarku. Ostatnio są to moje ulubione dodatki. Zapraszam :)



















Na sobie mam:
botki Deichmann
rajstopy Primark
spódniczka Primark
sweter TK Maxx
płaszcz Choies
kopertówka Primark
bransoletka La Tuli
fot. Magda Tylutki

20 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz i ostatnie zdjęcie- mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, ten płaszcz widziałam na ich stronie też.
    pozdrawiam i zapraszam
    klikniesz w banner Choies?
    niuntis,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona :D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobisz kiedyś zdjęcie swojej szafy? ciekawi mnie ile masz ciuchów :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w niej posprzątam i jakimś cudem upchnę do niej wszystkie rzeczy, które stosikami leżą na podłodze, to pewnie. Póki co moja szafa się rozwaliła, wypadły z tyłu wszystkie gwoździe i nie mam miejsca na ani jeden sweter/bluzkę więcej, na jednym wieszaku wisi po kilka koszul, a na wieszakach ze spinaczami mam po cztery spódniczki, haha :D

      Usuń
  7. świetnie dobrana stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka moim must have! :)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny sweterek, wszytko ładnie ze sobą współgra:)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ta stylizacja :D w sweterku się zakochałam od pierwszego wejrzenia :)
    Wspaniały blog i posty! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne rajstopki i spódniczka :) i włosy masz śliczne *.*
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, stylizacja idealna w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)