czwartek, 13 marca 2014

If you get the chance you better keep her

Cześć! Porzuciłam dziś ciemne kolory dla odrobiny pasteli. Zbliżająca się wiosna zobowiązuje! Tak jak podejrzewałam, kiedy tylko dostałam płaszcz od Choies, zakochałam się w nim. Jest duży, ciepły, a przy tym tak przyjemny w noszeniu, że można się rozpłynąć, nawet czekając o 6:50 na autobus! Czarny dół zrównoważyłam białym swetrem. Jeśli chodzi o dodatki, to pomijając naszyjnik czy zegarek z pudełeczka FJ Box, możecie dostrzec holograficzne puzderko z Carry oraz lustrzane aviatorki od eokulary.com. Zapraszam! :)






















Na sobie mam:
botki Wojas
jeansy Topshop
sweter Orsay
płaszcz Choies (http://www.choies.com/product/light-green-longline-wool-coat)
naszyjnik Tally Weijl
zegarek FJ Box
puzderko Carry
okulary Eokulary.com
fot. Magda Tylutki

17 komentarzy:

  1. płaszczyk jest rewelacyjny <3
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płaszczyk i okulary. Zdjęcia również bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny delikatny i kobiecy zestaw ! :)

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Fajny płaszczyk :)

    pxxphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię oglądać zdjęcia robione przy torach. Śliczny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. PasteLOVE <3 przpeiękny masz ten płaszczyk kochana, warto było czekać, bo prezentuje się zjawiskowo i to w najmodniejszym kolorze tego sezonu :) Naszyjnik cudo! :) Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny klimat zdjęć :)
    no i oczywiście Ty jak zawsze piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. czarujące puzderko!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie Ci w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)