sobota, 1 marca 2014

Wants to find us again

Cześć! Kiedy dostałam bon na zakupy od Front Row Shop przeglądałam ich asortyment kilka razy. Zastanawiałam się czego nie było jeszcze w mojej szafie, a co z chęcią pokazałabym tutaj. Wybór padł na klasyczną sukienkę w pudrowym kolorze. Kiedy już trzymałam ją w ręku, wiedziałam, co do niej ubiorę. Czarna ramoneska, botki i dużo biżuterii. Chciałam zrównoważyć ten zestaw, stąd pomysł na słodkie loki spięte kokardką. Zapraszam! :)


















Na sobie mam:
botki Wojas
sukienka Front Row Shop
ramoneska Orsay
pasek Primark
torebka Mohito
naszyjnik Romwomen
kolorowy pierścionek FJ Box
duży pierścionek ByDziubeka
fot. Katarzyna Gnap

19 komentarzy:

  1. kocham te loki. B|

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna elegancka stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju *.* pięknemu we wszystkim ładnie *.* <3
    Blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Stylizacja również świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodanie cieższych, czarnych dodatków + skórzanej ramoneski do pudrowej sukienki to był strzał w dziesiątkę kochana :) Wyszło mega stylowo i rockowo :) A fryzurkę masz przeuroczą :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna fryzurka, bardzo Ci ładnie w takich loczkach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie tej sukienki z ramoneską i urocza fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest mega mega! naprawdę! :) śliczne te loczki:)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no, no, jaka ładna fryzurka :D I kokardka śliczna :3 Wszystko ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz! i śliczną masz fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie. Bardzo ładna ta stylizacja.
    http://pxxphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna dziewczęca stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Heey ;3 Naprawdę śliczna z Ciebie dziewczyna oraz genialny blog ! To połączenie jest fantastyczne ;) Będę tu częściej zaglądać .. Obserwuję i będzie mi miło jeśli się odwdzięczysz ;))
    Pozdrawiam.

    http://holeyne.blogspot.com/2014/02/spring-walk-in-winter.html?m=0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)