poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Midi skirt & crop top

Cześć! Choies jest moim absolutnym faworytem jeśli chodzi o ubrania niekonwencjonalne. Przeważnie tam nabywam odzież, która podoba mi się "na kimś innym", a ja sama bym jej raczej nie założyła. Tym razem postawiłam na spódnicę midi i crop top w groszki z wycięciem. Oba zakupy były strzałami w dziesiątkę! Spódnicę łączyłam już z przeróżnymi bluzkami/koszulami mimo, że dla osób o moim wzroście nie jest to pożądana długość. Crop top nada się idealnie na gorące dni do mocno wyciętych szortów czy rozkloszowanych spódniczek. Do całości ubrałam klasyczne szpilki, holograficzne puzderko i czarną ramoneskę. Zapraszam :)














Na sobie mam:
szpilki New Look
spódnica Choies
crop top Choies
puzderko Carry
kurtka Vero Moda
bransoletki Art-Bazaar, Mohito
naszyjnik ByDziubeka
fot. Katarzyna Gnap

11 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) spódniczka jest rewelacyjna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wygladasz, sama ubralabym całość bez żadnych zmian :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kurtka i ciekawa torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ten crop top :) Ale pasowałby mi do ołówkowej albo krótszej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super w tym zestawie:)
    Zazdroszczę Ci bycia taką chudzinką!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny outfit ;)
    wspólna obserwacja? olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ładnie to wygląda! Mam wielką słabość do spódnic szytych z koła i nie obchodzi mnie, jak to wygląda w rzeczywistości, ja i tak z chęcią wykupiłabym każdą długość :)


    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko bardzo fajnie się komponuję i na dodatek na takiej modelce :))

    http://agnes-fashion-hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)