środa, 23 kwietnia 2014

New in: cosmetics

Cześć! Dawno nie było tego typu wpisu na moim blogu. W ostatnim czasie do mojej kosmetyczki wpadło sporo nowości. Chcę Wam pokrótce pokazać te, z których póki co jestem zadowolona. Dajcie znać w komentarzach czy używałyście któregoś z nich! :)






Rimmel, March Perfection Foundation
Cena: około 40 zł / 30 ml

Avon, Personal Match, Liquid Foundation Natural
Cena: około 28 zł / 30 ml


Manhattan, Soft Mat Loose Powder
Cena: około 30 zł / 20 g



Maybelline, Affinitone, Blush
Cena: około 27 zł / 4,5 g


Manhattan, Supersize False Lash Look Mascara
Cena: około 26 zł / 12 ml

Glazel Visage, Pearl Eye Shadow
Cena: około 20 zł / pojedyncze opakowanie

Astor, Couture Mono Eyeshadow
Cena: około 20 zł / pojedyncze opakowanie

Orsay, Very Me Heartbreaker Lip Gloss
Cena: około 15 zł / 10 ml


Rimmel, Lasting Finish Lipstick
Cena: około 20 zł

9 komentarzy:

  1. Miałam ten podkład i kiedyś go bardzo lubiłam :)
    a szminki z Rimmela kupuję stale i na promocji w Rossmannie zaopatrzę się w nowe kolory :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam te szminkę z Rimmela, tylko inny kolor. Fajnie wygląda na ustach, szkoda tylko, ze tak szybko sie zjada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji korzystać z tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam podkładu z AVON, mam cienie z glazela i Lip gloss z Very Me.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam obecnie tego fluidu z Rimmela, kupiłam go na spróbowanie, jednak już wiem, że nie jest to fluid dla mnie :/ świeci się po kilku godzinach, klei, trzeba go koniecznie używać z pudrem sypkim i w ciągu dnia z 2 razy poprawiać :/ Jestem niezadowolona, ale ile cer, tyle opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam podkładu Match perfection, ale szału nie było, jest dobry do cery suchej, bo na mieszanej i tłustej w ogóle się nie trzyma... a cienie z Glazela najlepsze na świecie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład pierwszy jest genialny, niedawno sama go kupiłam, bomba :D
    http://sweet-and-sour-bun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminki z Rimmela od pewnego czasu są moimi ulubionymi :) Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe zakupy! Tak się złożyło, że nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)