czwartek, 1 maja 2014

Flared skirt with a bow & diamond high heels

Cześć! Od zawsze byłam zauroczona spódnicami szytymi z koła. Model, który mam dziś na sobie pochodzi ze sklepu COMO Tailoring. Firma zaskoczyła mnie niesamowicie pozytywnie, każda zamawiana przez nas sztuka jest szyta na miarę, przez co leży na naszej sylwetce idealnie. Klient ma możliwość do stworzenia indywidualnych zmian w projekcie, więc jeśli nie odpowiada Wam długość, materiał czy chcielibyście na przykład kokardę (jak to było ze mną), to po konsultacji wybrana przez Was rzecz będzie wyglądać dokładnie tak, jak Wy tego chcecie.  Do uroczej spódniczki dobrałam resztę w kolorze czarnym i srebrnym. Czarna bluzka z rękawem o długości 3/4 była dobrą bazą do dużego naszyjnika. Zdecydowanie postawiłam w tej stylizacji na dodatki. Holograficzne puzderko, bransoleta i wysokie czarne szpilki z tyłem wysadzanym diamencikami. Zapraszam :)


















Na sobie mam:
szpilki New Look
spódnica COMO Tailoring (http://comotailoring.pl/7-spdnice/36-love-me)
bluzka New Look
naszyjnik Tally Weijl
bransoletka Camaieu
puzderko Carry
fot. Katarzyna Gnap

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna spódnica i ogólnie fajna stylizacja :) Tak wiem, tego typu komentarz dodany przez faceta może dziwnie wyglądać, ale po prostu chciałem podzielić się z Tobą swoją opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz a ta spódniczka jest super :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, piękna. Pasuje do Ciebie ta stylizacja,elegancko :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica śliczna, świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNIE WYGLĄDASZ! ELEGANCKO, ALE ZARAZEM BARDZO KOBIECO I SEKSOWNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam takie spódnice <3

    http://agnes-fashion-hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)