czwartek, 8 maja 2014

Glittery dress, trench coat & Truffle shoes

Cześć! W dzisiejszym wpisie połączenie granatu z beżem. Zwiewna, połyskująca sukienka z transparentnym tyłem z Loompex dobrze łączy się z klasycznym trenczem. Postawiłam na małą ilość dodatków, pasek ze złotą klamrą, granatową torebkę i beżowe truffle z ciekawym obcasem i uroczą kokardą. Zapraszam :)

















Na sobie mam:
buty Truffle
sukienka Loompex
trencz Orsay
pasek Mohito
torebka Chiltern
fot. Paulina Janik z bloga palinka-blog.blogspot.com

11 komentarzy:

  1. wyglądasz zjawiskowo! o wiele lepiej Ci w tych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka i buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, tym razem przypadły mi do gustu buty i ta kokardka :) nie żebym sam chciał w takich chodzić czy coś :)

    (Moto)swistak

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, tylko torebkę bym wybrała jakąś mniejszą, ale to taki szczegół ;)

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz :) i bardzo fajnego bloga masz więc obserwuję kochana i zapraszam Cię do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka i świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buciki, całość komponuje się idealnie :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukieneczka wymiata! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie!
    Poklikasz w banner sheinside u mnie?
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)