poniedziałek, 26 maja 2014

New in! Cosmetics haul | Tiande Z Natury

Cześć! Około miesiąc temu miałam możliwość wybrać kosmetyki do testowania ze sklepu Tiande z Natury. TianDe z języka chińskiego oznacza niebiańską doskonałość. Niebiańsko doskonałe są również wszystkie produkty, które sprawdziłam. Nigdy nie było firmy kosmetycznej, która zachwyci mnie KAŻDYM kosmetykiem. Dopóki nie poznałam Tiande. Od tamtej pory jest to mój zdecydowany faworyt. W dzisiejszym poście pokażę Wam jakie kosmetyki otrzymałam, podam do nich linki. W niedługim czasie na moim kanale na youtube pojawi się film z obszerną recenzją produktów, a już dziś na moim fanpage'u na fb rozpocznie się konkurs, w którym do wygrania: 2x 100 ZŁ NA ZAKUPY W SKLEPIE TIANDE!



Róż brązujący City Chic 
Tusz do rzęs 
Szminka Allure 
Tonik nawilżający do twarzy z Aloesem
Krem do rąk Złoty Żeń-Szeń
Krem do rąk Aloe Vera
Balsam do włosów Zielona Herbata
Maska przeciw opuchliznom po imprezie
Żel pod prysznic Ciasto Jabłkowe
Sól do ciała Drzewo Sandałowe
Piana do kąpieli Słodkie Sny 
Krem nawilżający
Oczyszczające mleczko
Szczoteczka do zębów
Żel do zębów Naturalna Sól Bambusowa
Peeling uniwersalny Winogrono
Kremowa maseczka na noc Winogrono
Maseczka na brzuch z ekstraktem z papryczki chili
Sól do ciała Miodowa Brzoskwinia
Krem do stóp z tłuszczem węża
Regenerująca maseczka kremowa
Sól do ciała Algi Morskie
Maseczka na twarz i szyję 24 Karaty
Plaster oczyszczający Czyste Pory
Krem przeciw zaskórnikom i bliznom
 Przeciwtrądzikowa maseczka do twarzy 
ZAPRASZAM NA MÓJ FANPAGE DO WYGRANIA DWA BONY NA KWOTĘ 100 ZŁ NA ZAKUPY W SKLEPIE TIANDE.

4 komentarze:

  1. kurczę, pierwszy raz widzę część z tych kosmetyków, i kilka mam już ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tych... "dosknałych" według nazwy firmy, kosmetyków ;)
    Zapraszam na: www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko nigdy o nich nic nie slyszlam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ԍrеat deliveгy. Solіd arguments. Keeƿ up the good work.


    My web page - cheap displays trade show

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)