wtorek, 20 maja 2014

Primark peplum dress, leather jacket & asymmetrical clutch

Cześć! Kobaltową sukienkę z baskiną wyszperałam w sh, tym razem postawiłam na szare baletki w szpic z imitacji skóry wężowej i metalowymi wstawkami, ramoneskę i dwukolorową, asymetryczną kopertówkę. Duże okulary od eokulary.com to ostatnio najczęściej wybierany przeze mnie model. Zapraszam :)














Na sobie mam:
baletki Mohito
sukienka Primark (sh)
kurtka Orsay
kopertówka Primark
naszyjnik Tally Weijl
okulary eokulary.com
fot. Magda Tylutki


12 komentarzy:

  1. świetna sukienka, dobry zakup, kurteczka też jak najbardziej mi się podoba :) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, ile dałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, podoba mi się xd

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka i sukienka prześliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka sukienka z SH?? OOo mom, no tylko pozazdrościć, fantastyczna jest i na dodatek w moim ulubionym kolorze :) Miałaś mega szczęścia, ja nigdy takiej perełki nie wygrzebałam w SH, a często tam buszuję :) wyglądasz w niej zjawiskowo :) U mnie również nowość, więc zapraszam :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, fenomenalna sukienka ;) i świetnie wszystko do niej dobrałaś. Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bardzo ładne, najbardziej moją uwagę przykuł ten naszyjnik, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka naprawdę ładna ; ))


    zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)