piątek, 16 maja 2014

SPOT ON: Pastels Flats | Baletki Verdi

Cześć! Chciałam Wam dziś pokazać moje nowe baletki. Brakowało mi tego typu obuwia w pudrowym, jasnym. Jaki więc wybrać model, aby były uniwersalne i pasowały do większości stylizacji? Jak najprostszy, bez zbędnych zdobień! Buty są wykonane w całości ze skóry naturalnej, noski są lakierowane.To moja druga para butów od Verdi i z całą pewnością mogę stwierdzić, że zostanę stałą klientką :)
A Was zapraszam na konkurs, w którym do wygrania 20 par okularów!! Więcej informacji na moim Fanpage'u :)






http://www.buty-verdi.pl/balerinki/3-balerinki.html

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne,lubię takie buciki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne, podobają mi sie :)
    Obserwuję, zapraszam również do mnie, gdzie spotkasz nowe spojrzenie na modę w męskim wydaniu, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  4. buty wyglądają ładnie, ale przede wszystkim na bardzo dobrze wykonane, więc też chyba muszę odwiedzić ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Beżowe baletki są spoko, nie zaprzeczam, hihi :) pozdrawiam i zapraszam- nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)