wtorek, 24 czerwca 2014

Choies midi skirt, H&M flats & bad/good t-shirt

Cześć! Sporo mnie tu nie było, ze względu na moje nadzwyczajne umiejętności rozwalania sprzętu elektronicznego. Tym razem ofiarą był laptop. Spódnicę z Choies już znacie, ostatnim razem wykorzystałam ją w znacznie innej odsłonie, czyli w bralecie, szpilkach i kurtce skórzanej. Nie codziennie jednak mamy ochotę pokazywać brzuch czy biegać w wysokich butach. Co wtedy? Baletki i t-shirt! Moimi jedynymi dodatkami była pojemna torba, pasek i przeciwsłoneczne okulary od Eokulary.com. Zapraszam!




















Na sobie mam:
baletki H&M
spódnica Choies http://www.choies.com/product/black-midi-skirt_p19832
t-shirt Sinsay
pasek Mohito
torba no name
okulary Eokulary.com
fot. Katarzyna Gnap

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie ta spódnica się sprawdza w casualowym zestawieniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam spódnice midi:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, a te usta masz bajeczne! <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie takie zestawu bardzo na plus, Wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się Twój makijaż. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób coś z brwiami. Poczytaj na necie jak powinny wyglądać brwi bo Twoje sie nie prezentują na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)