piątek, 18 lipca 2014

Dot bomber jacket, shorts with scallop hem & classic black heels

Cześć! Coraz częściej można zobaczyć na ulicach zestawy z kategorii sportowej elegancji. Nic dziwnego. Kobiety stawiają na wygodę, koniecznie jednak z odrobiną szyku. Moja propozycja, to szorty ze szpilkami. Zaczynając od samego dołu, nie ma chyba "bardziej klasycznych" szpilek od tych, które mam na stopach. Są wysokie, ale nie za wysokie, więc spokojnie możemy śmigać w nich kilka godzin. Szorty są dość niespotykane, jak większość zresztą rzeczy z FrontRowShop. Wykonane są z cienkiego materiału, podobnego nieco do neoprenu. Mają wysoki stan, a nogawki zakończone są muszelkowym cięciem. Do białych szortów ubrałam zwykły koronkowy top i kurtkę bomber w grochy. Holograficzne puzderko i pleciona bransoletka od ByDziubeka są jedynymi dodatkami, które dobrałam. Zapraszam na mój biało-czarny post! :)















na sobie mam:
szpilki New Look
szorty Front Row Shop
top Orsay
kurtka Tally Weijl
bransoletka ByDziubeka
puzderko Carry
fot. Katarzyna Gnap

12 komentarzy:

  1. piękne są te szorty!

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to spódnica ': D Ładne włosy, do twarzy Ci w takiej długości ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. za dużo tej czerni i bieli. mogłaś chociaż wstawić 1 zdjęcie jakie co ma kolory :)
    ale i tak stylizacja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wszystkie ubrania użyte w stylizacji są czarne bądź białe. Czarne szpilki, top i kurtka, a szorty białe. :)

      Usuń
  4. Idealny outfit. Kurtka rewelacja :)
    Zapraszam do siebie http://callmegabrielle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanatyczne spodenki!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz !!
    Bardzo ładna stylizacja ;))
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com
    ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)