wtorek, 22 lipca 2014

Lucy Si coctail dress with bows, classic black heels & clutch with chain

Cześć! Nie jestem zwolenniczką słodkich sukienek, ale ta od Lucy Si urzekła mnie pudrowym kolorem, rozkloszowanym dołem, wyciętym dekoltem i uroczymi koronkami. Co więc należy do niej założyć, by nie uzyskać zbyt przesłodzonego efektu? Ja wybrałam czarne szpilki w szpic i kopertówkę ze złotym przeplatanym łańcuchem. Zapraszam :)














Na sobie mam:
szpilki New Look
sukienka Lucy Si
kopertówka Mohito

18 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepięknie a zdjęcia są śliczne! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dame z siebie robisz, dziewczyno trochę samokrytyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o okej, rozumiem, może się nie podobać i tak dalej, ale nie pojmuję tego, co ma samokrytyka do robiebia z siebie damy? I założenie szpilek i sukienki według Ciebie sprawia, że stajesz się damą? Jak chcesz hejtować, to błagam, z głową. A samokrytyki mam sporo, uwierz. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dama? Przecież to tylko ładnie ubrana dziewczyna :P

      Usuń
  3. Sukienka jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka naprawde robi mega dobre wrażenie! :) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka ! *-*
    Śliczna stylizacja!
    Piękny blog♥
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając ten post, dokładnie pomyślałam o czarnym kolorze, dla stonowania, by zestaw nie był zbyt przesłodzony. I Tobie się to udało, świetnie wyszło :) A sukienka jest wspaniała, te kokardki dają jej niesamowitego efektu :) polecałabym również poeksperymentować kiedyś z chabrowymi dodatkami, też rewelacyjnie będą ze sobą kontrastować :)
    pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urzekły mnie te kokardki przy sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka stylizacja. Bardzo ładna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza jest ta sukienka :)

    http://asiapruchnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. łądnie Ci w tej i w ogóle w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co to za "fotografa" masz, ale raczej nie spisał się w swojej roli. Ani jednego zdjęcia ukazującego sukienkę w całości lub Twojego wyglądu od stóp do głów. Zamiast tego jakieś na siedząco/klęcząco, które nijak pokazują piękno sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka koncepcja, sukienka jest na mnie DUŻO ZA DUŻA, przez co ukazanie jej w całości byłoby czymś strasznym. Miałam kilka takich ujęć, ale to ja ich nie dodałam. Fotograf spisał się dobrze, zrobił co mógł by to zamaskować. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)