niedziela, 27 lipca 2014

OODJI patterned shorts, H&M flats & Zara shopper bag

Cześć! Kolorystyka w chyba każdym zestawie jest niezwykle istotna. Ja nie jestem osobą, która szczególnie lubi kombinować z barwami, więc najczęściej bazę stanowi biel lub czerń. Podobnie tutaj, zdecydowanie pierwsze skrzypce grają szorty od OODJI (polskie wydanie znajdziecie na facebook'u TUTAJ). Baletki z H&M są dla mnie chyba najwygodniejszymi butami tego typu, czarny bluzka z koronką, to częsty wybór do zestawów, w których nie chcę użyć t-shirtu, a do dużej torby z Zary zmieści się chyba cały "niezbędny" asortyment kobiety :). Do tego duży naszyjnik, pasek i gotowe! Zapraszam :)














Na sobie mam
baletki H&M
spodenki OODJI
pasek Primark
torba Zara
bluzka Orsay
naszyjnik Tally Weijl
fot. Katarzyna Gnap


13 komentarzy:

  1. Wspaniały outfit :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja :) W spodenkach się zakochałam xx
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz !! Barddzo ładna stylizacja !
    Piękny blog♥ Zawsze ciekawe posty! ;)
    Zapraszam również do mnie sytuacjabez.blogspot.com
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz!
    www.swiatkarinki.pl pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny naszyjnik i mega spodenki! Wyglądasz niby na luzie, ale elegancko:)

    W wolnej chwili zapraszam na ostatni post;
    http://alanja.blogspot.com/2014/07/z-magda-w.html

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny naszyjnik :) ogólnie bardzo ładnie wyglądasz :)
    http://thislittlehugisforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)