piątek, 1 sierpnia 2014

Choies circle floral skirt, holographic clutch & Primark heeled sandals

Cześć! Pierwszy miesiąc wakacji nieubłaganie dobiegł końca. Dziś mam dla Was prawdziwie wakacyjny zestaw. Zacznijmy od dołu. Sandałki z Primark dorwałam w zimie podczas pobytu w Wielkiej Brytanii. Jak na Primark przystało wybór był oczywiście ogromny, roiło się wręcz od kolorów, drobnych zdobień czy wysokości. Ja postawiłam na klasykę, chciałam całe czarne, niestety ciężko było znaleźć jakikolwiek mniejszy rozmiar, więc padło na kobaltowo-czarne. Spódnica z Choies jest zdecydowanie moją ulubioną! Pięknie się układa, ma świetny kolor, a printy tylko dodają jej uroku. Przy niej nie wolno przesadzić, stąd zwykł biały t-shirt w dekolt w serek. Holograficzne puzderko znalazło swoje miejsce w mojej szafie bardzo szybko, często jest dodatkiem do moich zestawów. Zapraszam :)



















Na sobie mam:
sandałki Primark
spódnica Choies (do kupienia tutaj: http://www.choies.com/product/rose-print-flare-mini-skirt-in-blue_p26045)
t-shirt Tally Weijl
puzderko Carry
fot. Katarzyna Gnap


14 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz!
    bardzo delikatnie i dziewczęco.

    Podoba mi się nadruk na spódnicy - takiego, to jeszcze nie widziałam!
    A że lubię rzeczy niepowtarzalne, to podoba mi się szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne, proste kreski na powiece :D. Sandałki bardzo mi się pdoobają i bardzo lubię taką klasykę :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Ty promiennie wyglądasz! :) spódniczka przeurocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kiedyś myślałam o tej spódniczce i chyba też sobie ją kiedyś wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ! Śliczne zdjęcia!
    Bardzo ładny blog♥
    Zapraszam do mnie na nowego posta!! sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódnica! podoba mi się kolor ust w połączeniu niebieskim kolorem ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! Zakochałam się w tej stylizacji ;) Zaczynam obserwować :) i zapraszam do mnie na www.bblackballoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w dodatku masz piękny kolorek szminki! :) Pochwal się gdzie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka Allure od Tiande z Natury :)

      Usuń
  9. Świetna spódniczka!
    visushi.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)