czwartek, 7 sierpnia 2014

Insta Mix #1

Cześć! Podobnie jak większość blogerów, postanowiłam zrobić wpis ze zdjęciami z aplikacji Instagram. Zachęcam do obserwowania tam mojego profilu -> http://instagram.com/meduzencja (nick: meduzencja). Zapraszam! :)

1. Żaden papierek nie cieszył mnie tak bardzo. Prawo jazdy zdane za pierwszym razem! 2. Genialna włoska pizza z rukolą i szynką parmeńską z Qchnia13. 3. Klimatyczny wystrój Qchnia13. 4. Delikatny makijaż utrwalony na selfie. :)


1. Super-słodkie gadżety. Portfel Sinsay, kalendarz Empik. 2. Moja urocza chrześnica :) 3. Uwielbiam luźne koki! 4. T-shirt New Look, szorty OODJI przerobione z kombinezonu.

1. Szpilki Rickard Shah. 2. Wyjątkowy wystrój rzeszowskiego Bue Bue. 3. Poranek z moim pupilem :) 4. Imprezowy look!

1. Totalny luz. Koszula Sinsay, spodnie Zara, buty New Balance. 2. Uśmiech to podstawa każdego dnia! Ja już niedługo zaczynam wyzwanie "100 happy days" :) 3. Najlepsze pizza w restauracji Trela. 4. Moja ulubiona spódniczka od Choies.

Black&white! 1. trampki Converse, torba H&M, szorty FrontRowShop, t-shirt New Look. 2. Botki Deichmann, zakolanówki Gatta, spódniczka OODJI, t-shirt Tally Weijl. 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanego prawka! ;)
    Rewelacyjny jest ten mix zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdania prawka!!! Ja powracam do tej mordęgi hehehe:p

    Świetny mix, zazdroszczę fantastycznych, dużych oczu... zawsze chciałam takie mieć:/


    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/caa-w-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bue Bue ma mega fajny wystrój, Milordzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pizza i te szpilki są mistrzowskie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki!! U mnie również insta mix

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)