poniedziałek, 11 sierpnia 2014

New Balance Sonic 574, black&white OODJI shorts & H&M shopper bag

Cześć! Dziś totalnie sportowy look. Od dawna już chciałam Wam pokazać moje najwygodniejsze buty. Zakupiłam je mniej więcej w kwietniu. New Balance Sonic 574 nadają się nie tylko do jeansów czy szortów, ale i do na przykład spódnic o prostym kroju. Tym razem wybrałam czarno-białe szorty od OODJI. Świetnie łączą się z większością kolorów, ale tym razem chciałam, aby nic nie przyćmiło obuwia, tak więc do szortów założyłam zwykły t-shirt. Czarna torba z H&M fasonem przypomina nieco torby Celine, jest pojemna i mam nadzieję, że wytrzymała! Dodatki tym razem, to chroniące przed słońcem okulary z eokulary.com i delikatny łańcuszek, który dostałam na 18ste urodziny. Zapraszam! :)















Na sobie mam:
buty New Balance Sonic 574
szorty OODJI
t-shirt Tally Weijl
torba H&M
okulary eokulary.com
łańcuszek W.Kruk
pasek Primark
fot. Katarzyna Gnap

15 komentarzy:

  1. świetny outfit, bardzo fajna torba :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają w tej stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne polaczenie , jest troche sportowo ,ale wciaz stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! :)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ;))
    Bardzo fajny zestaw 'ale nie obraź ale te buty mi się nie podobają , ale każdy ma inny gust ^^
    Zapraszam do mnie na nowego posta sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odlotowe te New Balance! :)
    http://secretsoflifeblog.blogspot.com/ <--- Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje Ci ten kolor na ustach ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki w sumie prosty zestaw, a super wyszłaś :). Zazdroszczę Ci figury :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)