poniedziałek, 25 sierpnia 2014

OODJI openwork shorts, black sweater & H&M shopper bag

Cześć! Ostatnio całą moją internetową aktywność przelałam głównie na mój kanał na youtube, na który Was serdecznie zapraszam -> https://www.youtube.com/channel/UCqxm58BsmqtA-bpYEgd6Z0w . O blogu mimo to nie zapomniałam i mam dla Was kilka stylizacji! Coraz częściej wybieram minimalistyczne zestawy, bazujące głównie na bieli i czerni. Podobnie było i tym razem. Białe spodenki OODJI pierwotnie były kombinezonem, ale po odcięciu góry stały się idealnymi białymi szortami. Założyłam do nich nietypowy ażurowy sweter o woskowanej fakturze. Zdjęcia były robione w dość zabieganym dniu, więc obowiązkowe były baletki i pojemna torba. Moje oczy przed światłem słonecznym chroniły okulary z eokulary.com. Zapraszam :)
















Na sobie mam:
baletki H&M
szorty OODJI
sweter Orsay
torba H&M
okulary eokulary.com
fot. Magda Tylutki

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) Cudne paznokcie! Kolorem zgrałaś się z tłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, prosty zestaw!
    szorty, to mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja. Już wchodzę na kanał :p

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudnie, świetne szorty :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna torebka jest świetna <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się że ta bluzka jest za ciężka do tych szortów a torebka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUper! I tak ładnie dobrałaś scenerię do paznokci :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, bardzo promiennie. :) Zapraszam na nową notkę, a w niej krótka relacja z planu filmowego TVN ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szorty są świetne, wykończone wspaniałym ażurkowym wycięciem, na pewno kiedyś był to piękny kombinezon hehe :)
    Wspaniale wyglądasz, zawsze powtarzałam, że lepszy jest minimalizm, aniżeli przesyt :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Genialne w swej prostocie :) Osobiście bardzo lubię takie połączenia białego i czarnego, mimo wszystko dalej wygląda to bardzo delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ja bardzo lubię takie czarno białe stylizacje. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)