wtorek, 10 lutego 2015

Gain some self-control

Cześć! Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie (nick: meduzencja), to wiecie, że ostatnio otrzymałam paczkę ubrań od butiku internetowego naia.com.pl. Rzeczy wybrałam sama, ale jakie było moje zdziwienie, kiedy na żywo wyglądały JESZCZE LEPIEJ niż na zdjęciach? Tak czy siak, na pierwszy ogień idzie biała marynarka o asymetrycznym kroju. Jest pięknie, bardzo starannie uszyta, jestem pod wrażeniem. Połączyłam ją z delikatną, również białą, koszulą z Bershki. Spodnie to łup second-handowy, uwielbiam je, a na dodatek za dobre jakościowo spodnie z Zary zapłaciłam grosze. Buty to najnowsza kolekcja Lasocki, wysokie czarne botki, które ładnie się prezentują i są naprawdę wygodne. Zestaw wykańczają sporych rozmiarów kolczyki z Mohito oraz kopertówka z Primarka. Zapraszam!














Na sobie mam:
botki Lasocki
spodnie Zara (sh)
koszula Bershka
marynarka Naia
kopertówka Primark
kolczyki Mohito
fot. Magda Tylutki

15 komentarzy:

  1. marynarka jest boska, idealna długość dla mnie, ciekawe czy mają inne kolory ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czarny! http://naia.com.pl/okryciawierzchnie/asymetryczny-zakiet-z14-czarny?from=listing&campaign-id=19

      Usuń
  2. Genialnie wyglądasz! Bardzo ładna marynarka :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow♥ Świetna stylizacja !
    Ładny blog ;d
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wyglądasz! :)
    Spodnie są super.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo mi się podoba :-) Połączenie przetartych dżinsów i eleganckiej białej kamizelki jest rewelacyjne :-) Piękne kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie i botki są genialne! ;) U mnie nowy pościak, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i genialna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kolczyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie, czekam na stylizację ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)