poniedziałek, 2 lutego 2015

I’m like a rubber band, until you pull too hard

Cześć! Dziwnie po półrocznej przerwie ponownie logować się na tę stronę, dodawać wpis, zdjęcia. Nie obiecuję systematyczności, ale w miarę pomysłów na nowe zestawy i możliwości wykonania postu postaram się coś wrzucać. Oczywiście zapraszam Was bardzo na mój kanał na youtube (TUTAJ), tam zdecydowanie częściej niż co pół roku pojawia się film.
Zestaw jest bardzo prosty. Przekonałam się do noszenia legginsów/jegginsów/tregginsów, szczególnie teraz, gdy stawiam przede wszystkim na wygodę. Wysokie, czarne kozaki to chyba mój najczęstszy wybór do tego rodzaju spodni. W koszuli zakochałam się od pierwszego wrażenia, dostałam ją od OODJI. Nie spodziewałam się tego, że tak dobrze będę czuła się w odcieniach czerwieni. Płaszcz to z kolei zapomniane przeze mnie nakrycie, wisiał w szafie czekając na dzień, w którym postanowię wymienić na coś puchową kurtkę. Torebka, pierścionki, komin i rękawiczki to standardowe dodatki, bez których nie mogłam się obejść. Zapraszam :)














Na sobie mam:
kozaki no name
legginsy Orsay
koszula Oodji
płaszcz River Island
torebka Primark
rękawiczki Mohito
komin Orsay
pierścionek ByDziubeka 
mini pierścionki She Bijou
fot. Magda Tylutki

9 komentarzy:

  1. śliczny płaszczyk i świetny look skomponowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Tylko ten makijaż Ci nie służy, trochę za mocny i prawie nie widać oczu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrót w wielkim stylu! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Są cudowne, na zdjęciu tego nie widać, ale od wewnętrznej strony mają imitację skóry zamszowej, a od zewnętrznej błyszczącą. Uwielbiam je!

      Usuń
  5. Świetne koszula :) Bardzo podoba mi się jej kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba twój makijaż. W oko wpadł mi płaszczyk i rękawiczki. Mam nadzieję, że wracasz na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super look, świetna torebka i rękawiczki,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)