czwartek, 26 lutego 2015

You inspired a fire of devotion

Cześć! Mam dla Was stylizację sprzed dwóch tygodni, kiedy to jeszcze śnieg był codziennym widokiem. Polubiłam się z kolorem czerwonym. Koszula jest z OODJI, to druga sztuka koszuli w tym kolorze tej marki i oboma jestem zachwycona. Do niej założyłam woskowane rurki, czarne botki na obcasie i wtedy jeszcze potrzebną puchową kurtkę. Zapraszam :)












Na sobie mam:
botki Lasocki
spodnie Orsay
koszula OODJI
torba Mango
kurtka Bershka
fot. Magda Tylutki

18 komentarzy:

  1. Te buty *-* Przepięknie wyglądasz !!
    Bardzo ładny post
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w czerwonym! a ja się do niego przekonać nie mogę u siebie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska koszula <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie powinnas cos zrobic z wlosami nadawac im jakos objętości bo strasznie Ci to ujmuje urody jak są takie przyklapnięte wyglądasz jakbys dopiero co sciągnęła czapkę, a szkoda bo jestes ładną dziwczyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy odkąd pamiętam takie są, niepodatne na wszelkie możliwe cięcia, zabiegi, kosmetyki kręcenie itp. Jestem w trakcie poszukiwania kosmetyku idealnego, który nada moim włosom objętości, jestem otwarta na wszelkie propozycje. :)

      Usuń
  7. Piękna bluzka! Kolor, fason i ozdóbki na kołnierzyku przecudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszula i torba! dobrze Ci w czerwieni ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Mam nadzieję, ze już wróciłaś na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwony akcent na sobie- każdy facet Twój!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)