piątek, 6 lutego 2015

You’re crazy and I’m out of my mind

Cześć. Dziś mam dla Was prosty zestaw. Zima to czas, kiedy lubię skupić się na sprawdzonych zestawach, przeważnie bez szaleństw kolorów. Biały sweter Oodji stał się dla mnie "bezpiecznym wyborem", co świadczy o nim dobrze, bo sięgnęłabym po niego nawet o 5 rano z zamkniętymi oczami. Szara kurtka została tu potraktowana jako poniekąd żakiet. Kupiłam ją w second handzie i początkowo wisiała w szafie nienoszona, ale ostatnio się to zmieniło. Torba z Mango jest moim faworytem zimowych zakupów. Czekała na mnie ostatnia sztuka w sklepie, wiedziałam, że nie ma innego wyjścia niż opuszczenie galerii z nią. Malutki pierścionek z Rings&Tings to jedyny biżuteryjny dodatek tej stylizacji. Zapraszam! 














Na sobie mam:
kozaki no name
legginsy Bershka
sweter Oodji
kurtka Zara (sh)
torba Mango
pierścionek Rings&Tings
fot. Magda Tylutki

12 komentarzy:

  1. torba czaderska, przykuła moją uwagę :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne paznokcie :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddawaj śnieg! :) Ciekawa torba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)