wtorek, 3 marca 2015

Then comes the curses of diamonds and rings

Cześć. Naia wywarła na mnie ogromne wrażenie zarówno zaraz po otworzeniu paczki, jak i już podczas noszenia poszczególnych ubrań. Po raz kolejny przekonałam się o dobrej jakości, wygodzie noszenia, dużym wyborze i łatwości łączenia ich ubrań. Sukienka jest bardzo delikatna. Tak jak mówiłam w filmie o Naia -> (TU) nadaje się na wiosnę i lato, ale także bardzo ładnie wygląda z kryjącymi rajstopami, zimą też się sprawdzi! Kolor jest bardzo naturalny, podobnie jak lejący fason. Wybrałam do niej wysokie kozaki, czarną kurtkę, małą torebkę i delikatny naszyjnik. Zapraszam :)
PRZYPOMINAM, ŻE NA HASŁO: MEDUZENCJA ZROBICIE ZAKUPY W SKLEPIE NAIA -10% :)













Na sobie mam:
buty Deichmann (sh)
sukienka Naia ->  http://naia.com.pl/sukienki/krotka-sukienka-z-rekawem-1-2-s49-bezowa?from=listing&campaign-id=19
kurtka Orsay
torebka Primark
naszyjnik Apart
fot. Magda Tylutki


15 komentarzy:

  1. Bosko wyglądasz! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiatasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice look !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziewczęca sukienka, podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, piękne, uśmiechnięte zdjęcia. Jesteś śliczna :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie. Cudownie wyglądasz ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkio podoba mi sięzarówno razem, jak i każda rzecz osobna :)
    Takie kozaczki (w ogóle nie wyglądające na zniszczone) dorwałaś w sh? gratulacje :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :)
    Tak, nie wyglądają na zniszczone, bo są całkowicie nowe. W domu ściągałam jeszcze naklejki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)