środa, 29 kwietnia 2015

I'm right on the middle mark

Cześć. Postanowiłam w przeddzień matury dodać nowy post. Coś lekkiego, wiosenno/letniego, coś co zdecydowanie mi leży i pasuje. Obcisła tuba w stonowanym, ale wyrazistym kolorze różu (nie wiem jak wielki sens ma to zdanie), do niej luźna śnieżnobiała koszula i ramoneska. Tym razem porzuciłam całą czarną górę na rzecz beżu i czerni z Sheinside, co jest jak wrzucenie do pudła swojej ulubionej maskotki, powinny mi się należeć za to gromkie brawa. Za to dodatki już czarne, na ustępstwo nie poszłam. Złoty potrójny łańcuszek od BornPrettyStore (SZCZERZE UWIELBIAM) to jedyna biżuteria tego zestawu. Zapraszam :)












Na sobie mam:
baletki H&M
spódnica Bershka
koszula Bershka
kurtka Sheinside
łańcuszek BornPrettyStore
torba Mango
fot. Magda Tylutki


14 komentarzy:

  1. Ale świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się Twoja torebka :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER Spódniczka


    ~~~~~~~>>>>
    Zapraszam do mnie
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka - świetna. Podoba mi się caly zestaw ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kurtka i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz, obserwuje i zapraszam do siebie ;-) Mam prośbe poklikałabyś u mnie w linki do ubrań, bardzo mi zależy na współpracy z tym sklepem ;-) http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci kochana, że ta kurtka na Tobie robi o wiele większe wrażenie, niż na ich stronce- tam szczerze powiedziawszy w ogóle bym na nią nie zaróciła uwagi, mimo tego, że uwielbiam ciuchy Sheinside :)
    Świetnie wyglądasz! luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo :)

    powodzenia na maturze! :) :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, kobiecy zestaw :) torebka i biżuteria bardzo mnie urzekły !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)